Hop til indhold

Trimmmebord med hjul - er de det værd?


Recommended Posts

Vi har fået nyt havebord og desværre sådan ét, der er pænt og vil blive ridset af "små" hundepoter - ergo har jeg ikke længere noget, jeg kan have Møffe på, når han skal blowes og børstet :???:

 

Har derfor kig på forskellige trimmeborde, men når det nu SKAL være, så vil jeg gerne have, at der er hjul under, så det kan bruges til at transportere det der tæsketunge DKK-telt til udstillingerne...

 

Men er de gode nok? Jeg har kig på det her fra Trolo

TRIM DE LUXE LOW JUMBO Hjul:150mm - H:55cm - Plade:90x60cm

Kan godt lide størrelsen på hjulene.

 

Og det her fra Østrand:

Trimmebord med 125 mm hjul - 60 x 100 cm Gummioverflade Hammerslag

Det har tilgengæld en lidt større bordplade og er 5cm højere, hvilket jo nok er meget godt - Møffe er trods alt en stor (høj) berner, så min næste hund bliver, om noget, så mindre. Så det skal heller ikke være for lavt.

 

Og de fleste bernerfolk har alligevel dem på 80cm - jeg er bare ikke verdens højeste og får aldrig Møffe til at springe så højt :lol: Men tænker bare, at når folk bruger de høje - så er det vel egentlig nok fordi, det er rimelig godt, så det skal heller ikke være for lavt.

 

Men er der nogle, der har erfaringer med disse trimmeborde? Er de gode, kan de køre, kan de bære? Godt og skidt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Shit de er dyre, jeg skal osse have indkøbt trimmebord, men heldigvis ikke til en stor race, så jeg håber jeg kan finde noget til en anden pris og satser da på noget brugt nu...

 

Det jeg altid tænker når jeg ser folk trække afsted med deres trimmeborde og oppakning er faktisk at det ser noget besværligt ud med de små hjul, det må være et helvede på de udstillinger hvor det har regnet og man skal igennem blødt underlag. I øvrigt stod der på bordet fra Tholo "Til mellem og store racer op til Afghaner." Berneren er vel tungere end det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Shit de er dyre, jeg skal osse have indkøbt trimmebord, men heldigvis ikke til en stor race, så jeg håber jeg kan finde noget til en anden pris og satser da på noget brugt nu...

 

Det jeg altid tænker når jeg ser folk trække afsted med deres trimmeborde og oppakning er faktisk at det ser noget besværligt ud med de små hjul, det må være et helvede på de udstillinger hvor det har regnet og man skal igennem blødt underlag. I øvrigt stod der på bordet fra Tholo "Til mellem og store racer op til Afghaner." Berneren er vel tungere end det?

 

Ja, jeg har også tænkt en del på de hjul og mudder, da jeg læste det andetsteds om en udstillingsvogn (uden bord, desværre), der skulle være særdeles egnet grundet de store hjul.

 

Det ville bare være fedt at få begge dele i ét, synes jeg. Men dur det ikke, så skal det ikke være - så vil det jo næsten være penge ud af vinduet, når man ikke kan bruge det 30-40% af gangene ved de udendørs...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville få mig sådan ét her hvis jeg var dig, jeg har vognen uden trimmebord, og den kører bare igennem det hele, uanset om vi kører på grus, mudder eller græs, pga hjulene.

Amalie

 

Yes, tak, det ser super godt ud :5up: Fandt det også lige i 60cm højde, perfekt!

 

Amalie

 

Og som Hopsa siger, prisen er bedre - også på den model, jeg kunne tænke mig! :-)

 

(egentlig bare mærkeligt, at den lave er dyrere :vedikke: Man skulle mene, at der bruges mindre materiale :confused:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, tak, det ser super godt ud :5up: Fandt det også lige i 60cm højde, perfekt!

 

Amalie

 

Og som Hopsa siger, prisen er bedre - også på den model, jeg kunne tænke mig! :-)

 

(egentlig bare mærkeligt, at den lave er dyrere :vedikke: Man skulle mene, at der bruges mindre materiale :confused:)

 

Pladen er vel mindre?

Jeg kan i øvrigt ikke se højden på den der koster mindst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pladen er vel mindre?

Jeg kan i øvrigt ikke se højden på den der koster mindst.

 

Jeg gik ind og kiggede lidt rundt. De har de her to, udover det Drenche linker til:

 

Amalie

Amalie

 

Men ja, du har nok ret i det med pladen *andersandpære*

 

Off roaderen kan jeg heller ikke finde højde på, men det ene trimmebord jeg linker til, koster det samme som den og der er alle mål på :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sådan et fra Amalie, som Østrand sælger.

 

Jeg har ikke oplevet, at det ikke kan komme frem i underlaget på en udstilling.

 

Til gengæld synes jeg det er generende at have med, da man skal finde på en eller anden fiks anordning, der kan holde ens ting fast på det og jeg bruger praktisk taget aldrig et trimmebord på en udstilling, da mine tøser er trimmet hjemmefra og det de skal på selv udstillingen er en gennembørstning, der ligeså godt kan foregå på jorden som på et bord.

 

Lige pt. benytter jeg mig af et stålbur med en træplade (tynd) på toppen og en vogn med de samme slags hjul på som trimmebordet - det dækker fint mit behov for et trimmebord på en udstilling og der har jeg ikke problemer med at tingene skvatter af, selvom det er bundet fast.

 

Men jeg har da kastet min kærlighed på en offroader.... Det har min pengepung og mand bare ikke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sådan et fra Amalie, som Østrand sælger.

 

Jeg har ikke oplevet, at det ikke kan komme frem i underlaget på en udstilling.

 

Til gengæld synes jeg det er generende at have med, da man skal finde på en eller anden fiks anordning, der kan holde ens ting fast på det og jeg bruger praktisk taget aldrig et trimmebord på en udstilling, da mine tøser er trimmet hjemmefra og det de skal på selv udstillingen er en gennembørstning, der ligeså godt kan foregå på jorden som på et bord.

 

Lige pt. benytter jeg mig af et stålbur med en træplade (tynd) på toppen og en vogn med de samme slags hjul på som trimmebordet - det dækker fint mit behov for et trimmebord på en udstilling og der har jeg ikke problemer med at tingene skvatter af, selvom det er bundet fast.

 

Men jeg har da kastet min kærlighed på en offroader.... Det har min pengepung og mand bare ikke :-D

 

Jeg kan ikke finde det på Østrand's hjemmeside? :-(

 

Er klar over, at man skal finde ud af noget med at binde tingene fast - oplevede en, der havde købt en vogn og tingene skulle jo spændes fast. Men det lykkedes da. Så det er ikke det, der er problemet for mig. Den skal bare ikke brase sammen eller sidde fast, når man kører :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skriver jeg fra telefonen, så ingen citater eller fancy smileys :-)

 

Rikke: mit trimmebord med hjul er det fra Amalie, som Østrand sælger og som du selv linker til i startindlægget ;-)

 

Sig lige til hvis du finder en måde at spænde alt ens l*** fast på, der virker og ikke involvere et spændebånd rundt om det hele. Elastikker har været afprøvet uden succes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skriver jeg fra telefonen, så ingen citater eller fancy smileys :-)

 

Rikke: mit trimmebord med hjul er det fra Amalie, som Østrand sælger og som du selv linker til i startindlægget ;-)

 

Sig lige til hvis du finder en måde at spænde alt ens l*** fast på, der virker og ikke involvere et spændebånd rundt om det hele. Elastikker har været afprøvet uden succes.

 

Ok, hehe :-) Tjoh, min metode ville inkludere et spændebånd rundt om det hele, så jeg bliver nok ikke til den store hjælp på det punkt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...