Gæst Heidi og Rex Skrevet Maj 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 23, 2012 Altså at han var blevet renlig.. For nu havde Rex ikke gjort det ene eller det andet i 3 dage... Og så tisser han sørme på gulvet 2 gange her i eftermiddag:damn::damn:...... Jeg var hjemme og sammen med ham her i stuen. Men han rejste sig bare fra sin kurv, gik 3 skridt og satte sig så og tissede.... PIS tænkte men tørrede bare op uden noget. Og gik så i haven bagefter.............. 1½ time senere skete det sammen.... Øv øv. Men vi ser fremad og håber det bedste : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Sørg for at så snart han rejser sig fra kurven (går ud fra at han har sovet?) så løft ham op og tag ham med ud. På den måde undgår i uheld og han vil hurtigere blive renlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Helt enig. det var den måde jeg fik Marley renlig på - og han var nærmest renlig på en uge. Hvis man altid lige er skridtet foran hvalpen, sker der ikke uheld.. Det er så bare svært at være det altid... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Med en hvalp kan der vel ske uheld for selv den bedste og mest renlige... Mokkah har været renlig i ca. 3 uger nu, men havde alligevel et uheld i torsdags. Han kunne simpelthen ikke holde pøllen i tarmen mere, selvom han næsten lige havde været ude. Så jeg tror der altid vil være en chance for uheld indtil hvalpen er blevet unghund... Forresten så har Mokkah ikke haft nogen uheld efterfølgende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Har vi egentlig set billeder af Mokkah? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Ja... Der er billeder i nogle af de andre tråde + et album p åmin profil... Men her er lige det nyeste jeg har af ham (Det er godt nok nogle uger gammelt)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Sød hund Det er helt almindeligt at hvalpe får tilbagefald, når man lige troede at de var blevet renlige. I virkeligheden er det som oftest slet ikke hvalpen, der forandrer sig, men ejeren, der begynder at slappe lidt for meget af. Den fælde er jeg selv faldet i ved hver eneste hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 (null) Helt enig i begge dele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Ville citere umulias indlæg men det virkede ikke lige :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Ja... Der er billeder i nogle af de andre tråde + et album p åmin profil... Men her er lige det nyeste jeg har af ham (Det er godt nok nogle uger gammelt)... [ATTACH=CONFIG]86443[/ATTACH] Ej han ligner min lille August, hvor gammel er han? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Han er 17 uger nu... Men da billedet blev taget var han 14 uger (tror jeg nok)... Hvor gammel er August? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Han er 13 uger idag kunne godt se på dine billeder at han er lidt større end August Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Ahh... Er August den gamle type ligesom Mokkah?? Og det er dejligt at træne med en hund der er så madglad som Mokkah... Det gør det hele meget nemmere... Undtagen når han finder en død fugl... Hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Nej August er Formel 1'er ja vi har også en meget madglad lille fyr her, så træning er hans yndlingsbeskæftigelse lige ud over spisningen selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts