Hop til indhold

Troede lige den var der !!!

Gæst Heidi og Rex
 Share

Recommended Posts

Gæst Heidi og Rex

Altså at han var blevet renlig.. For nu havde Rex ikke gjort det ene eller det andet i 3 dage... Og så tisser han sørme på gulvet 2 gange her i eftermiddag:damn::damn:...... Jeg var hjemme og sammen med ham her i stuen. Men han rejste sig bare fra sin kurv, gik 3 skridt og satte sig så og tissede.... PIS tænkte men tørrede bare op uden noget. Og gik så i haven bagefter.............. 1½ time senere skete det sammen.... Øv øv.

Men vi ser fremad og håber det bedste :x::x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Med en hvalp kan der vel ske uheld for selv den bedste og mest renlige... :-)

Mokkah har været renlig i ca. 3 uger nu, men havde alligevel et uheld i torsdags. Han kunne simpelthen ikke holde pøllen i tarmen mere, selvom han næsten lige havde været ude. Så jeg tror der altid vil være en chance for uheld indtil hvalpen er blevet unghund... Forresten så har Mokkah ikke haft nogen uheld efterfølgende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sød hund :lun:

Det er helt almindeligt at hvalpe får tilbagefald, når man lige troede at de var blevet renlige.

I virkeligheden er det som oftest slet ikke hvalpen, der forandrer sig, men ejeren, der begynder at slappe lidt for meget af. Den fælde er jeg selv faldet i ved hver eneste hvalp :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christine-toft
Ja... Der er billeder i nogle af de andre tråde + et album p åmin profil... :-)

Men her er lige det nyeste jeg har af ham (Det er godt nok nogle uger gammelt)...

[ATTACH=CONFIG]86443[/ATTACH]

Ej han ligner min lille August, hvor gammel er han? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christine-toft

Nej August er Formel 1'er :) ja vi har også en meget madglad lille fyr her, så træning er hans yndlingsbeskæftigelse lige ud over spisningen selvfølgelig :)

Link til indlæg
Del på andre sites