Hop til indhold

hvilket foder sammen med orijen?

Gæst Puddi
 Share

Recommended Posts

Gæst Puddi

Jeg fodrer med orijen, men ku godt tænke mig at veksle lidt mellem måske tre slags foder.

Hvilken mærker vil i anbefale sammen med orijen?

Kan det fx gå med olivers, kingsmor eller acana?

Kom gerne med andre forslag:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi veksler mellem Orijen, Acana kornfri og RC. Sidstnævnte fordi vi får det gratis og hun gider at spise det:-) Hun har aldrig problemer med maven, og har rigtig lækker pels!

Hvad er det for en Orijen du giver? For prøv at give et andet foder med en anden proteinkilde. Bella får Orijen adult, og derfor får hun Acana Ranchlands med ko:-) RC er også kylling (og masser af majs:()

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Puddi

Jeg giver orijen adult. Men måske jeg bare skal prøve at veksle mellem de 3 varianter orijen har.

Hun spiser stadig, men kun ca halvdelen af hvad hun burde ha på et døgn. Og det er når jeg giver hende minimum af hvad der står på posen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella er også småtspisende, og det hjælper hverken at fjerne foderet eller lave fodersøg. Men det hjælper lidt at veksle. Og så får hun egentlig mange godbidder og ben også, og hendes vægt er uændret de sidste par måneder.

Hold øje med vægten og huld, men gå endelig ombord i flere varianter. Og få tjekket for hjerte og lungeorm hvis du ikke har fået det gjort.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Puddi

Jeg har fået tjekket hende for ALT. Og prøvet diverse aktivitetsting, bolde, fodersæk osv. Hun er ikke undervægtig. Men hun er kun 11 mdr, så vil jo så gerne at hun spiser hvad hun skal ha. Men jeg vil prøve at veksle som du gør med Bella. Måske er det bare 2 rigtige prinsesser vi har:-)

Link til indlæg
Del på andre sites