AnneMangetal Skrevet Maj 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 27, 2012 Eller for den sags skyld andet fra www.petfoods.dk? Jeg skal have en sæk regional red og en sæk adult her i løbet af juni, og skal således købe for 1.348 kr. Hvis vi runder 2.000 kr, stiger rabatten til 15%. Anyone? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Hvis ikke du finder nogen, så kan du bestille her: https://www.healthy-feeding.de/, der kan du få det for ca 1140kr incl levering. Bare til info - medmindre du helst vil handle via dansk hjemmeside. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Niiiiiiiiiice!!!! TAK:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hvis ikke du finder nogen, så kan du bestille her: https://www.healthy-feeding.de/, der kan du få det for ca 1140kr incl levering. Bare til info - medmindre du helst vil handle via dansk hjemmeside. vil gerne være med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Merete - jeg regner med at bestille et par sække her i næste uge. Dog er det egentlig ligegyldigt om vi bestiller samme eller hver for sig fra Tyskland, da de bonner porto pr. 30 kg. Og jeg skal have 2 sække, altså 27 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Merete - jeg regner med at bestille et par sække her i næste uge. Dog er det egentlig ligegyldigt om vi bestiller samme eller hver for sig fra Tyskland, da de bonner porto pr. 30 kg. Og jeg skal have 2 sække, altså 27 kg. Fint . hvad bestiller du ?? Vil gerne bestille med dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 En adult og en regional red:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hvis ikke du finder nogen, så kan du bestille her: https://www.healthy-feeding.de/, der kan du få det for ca 1140kr incl levering. Bare til info - medmindre du helst vil handle via dansk hjemmeside. Er der nogen som har brugt det firma før? Er bare så dårlig til tysk! Tænker på om de fragter det med GLS eller Post DK eller hvordan? De er nemlig de eneste der kan finde ud af at sætte det man bestiller på færgen til Anholt... Ellers strander det bare i Grenaa Tak for link ellers! Dejlig at spare lidt håndører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Er der nogen som har brugt det firma før? Er bare så dårlig til tysk! Tænker på om de fragter det med GLS eller Post DK eller hvordan? De er nemlig de eneste der kan finde ud af at sætte det man bestiller på færgen til Anholt... Ellers strander det bare i Grenaa Tak for link ellers! Dejlig at spare lidt håndører De gange jeg har bestilt, er det kommet med Post Danmark. Når firmaet sender, anvender de DPD (det tyske Post danmark). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts