Hop til indhold

Grand danois eller anden stor hund - legeven Aarhus og omegn


Gæst Valborg - GD
 Share

Recommended Posts

Gæst Valborg - GD

Hej!

Jeg er på udkig efter en legekammerat til vores Valborg, en grand danois på 7 mdr. Hun er så legesyg og kan lide alle hunde, hun er godheden selv. Det skal gerne være en stor hund, så hun jo er et dejligt stort "skrummel" :-)

Hun vokser så meget, så hun må ikke være igang alt for lang tid af gangen. Så en times lege engang imellem vil være super.

Vi bor i Højbjerg v. Aarhus.

Håber der er nogen som vil lege og ikke bliver skræmt af størrelsen. Valborg tror virkelig hun er en lille skødehund :-)

Mvh Sarah

2012-05-27 15.18.35.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg bor på Fyn. Men kunne ikke lade være med at sige hvor utroligt nuttet Valborg dog ser ud :lun:

 

Det kan desværre være svært at finde legekammerater til vores "små" grander, da mange hundeejere lider af vrangforestillinger om sammenhængen mellem størrelse og temperament. Jeg håber det lykkes for jer! Min egen Vinnie fik styret sin legelyst via træning i en klub, hvor vi fandt nogle legekammerater. Måske var det en idé for jer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du på facebook? Der er en gruppe der hedder 'Grand danois elskere - og her er ordet frit' hvor der er en masse GD'er. Jeg er sikker på du kan finde legevenner der!

 

I juli-august er jeg i sommerhus med to GD'er i nærheden af århus. Der kan vi helt sikkert godt finde på at mødes til gåture og leg, hvis du har lyst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller vi kan da i hvert fald prøve at lade hundene møde hinanden. Tror Valborg har godt af at prøve at være den mindste:-) Hvor bor du henne?

 

Jeg bor i Horsens, men vi kører gerne lidt efter det. Du skal bare lige vide, at jeg ikke vil have, at de leger i snor - Martha er for stor og tung til at holde, når hun tonser for fuld kraft, så leg foregår i fri. Er det ok?

Link til indlæg
Del på andre sites