Hop til indhold

Ishøj Strand


Ebenhardt
 Share

Recommended Posts

Altså der er træf den første søndag i måneden kl. 11.00 på Ishøj strand :blink: MEN det bliver ikke offentliggjort hver måned, man skal bare møde op. Årsagen til at der ikke bliver skrevet om det hver måned var, at der simpelhen var for mange hunde med til sidst - ikke at nogen ikke var velkommen, men det var for voldsomt for hundene og ikke så hyggeligt for menneskerne :blink: Vi har så ikke kunne komme de sidste mange gange, men det har ikke noget med det at gøre - træffene er der hvis man gider :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er "hundestranden??" Vi var ved standen forleden og der stod en masse "hunde forbudt" skilde og da vi "overså" dem stod vi pludslig mit på nudiststranden - Maya synes at de der mænd var vældig spændende.. :oops:

(vi hold ved lille strandvej)

 

 

Det er for enden af Skovvej (ned mod Arken) Skovvej ender i en grusparkeringsplads, og fra den går man ind i et grønt område til venstre. Det er en "indsø-strand" hvor man godt må have hunde :mrgreen: og forøvrigt lyder det ikke som om i fandt nudiststranden - men bøssestranden :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå der over - okay helt forkert retning...

Det husker vi lige til en anden gang.. :blink:

 

HAhaha det kunne være.. Pyha - jeg er slet ikke god til mange nøgne mennesker der står og viser deres dimsiduter frem og en hund der trækker alt hvad hun kan i snoren for at kom frem til dimsedutterne... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg anede ikke at vi har en "bøssestrand" i Ishøj :vedikke: Hvor er den?

 

Det har vi skam - og har hørt rygter om at den også står i turistfolderene :mrgreen: Det er fra den "sidste" strand ned mod Hundige - så om sommeren vil jeg ikke anbefale at gå den vej, hvis man ikke kan tåle at se bare mande-rumper :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har vi skam - og har hørt rygter om at den også står i turistfolderene :mrgreen: Det er fra den "sidste" strand ned mod Hundige - så om sommeren vil jeg ikke anbefale at gå den vej, hvis man ikke kan tåle at se bare mande-rumper :sjov:

 

Det var ikke rumperne de svingede med :oops: (Og slet ikke rumperne der tiltræk Maya´s opmærksomhed)

Hihih

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...