Hop til indhold

Er der nogle herinde som kender denne bog


ridiger
 Share

Recommended Posts

Ja jeg har bogen.

 

Jeg har den udelukkende på grund af de mange fotos af hundemøder, som desværre er i sort/hvid, men gode at studere.

 

Man har kunnet købe en video af hundemøderne også, den har jeg, var pi...dyr i sin tid og i dårlig kvalitet.

 

Renee går - eller gik da hun skrev bogen - ind for tanken om et direkte nedadgående hieraki og sagde gerne at hunden skal være nr. 387 i flokken.

 

Fotosene er naturligvis tidsvarende men altså teksten ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har bogen.

 

Jeg har den udelukkende på grund af de mange fotos af hundemøder, som desværre er i sort/hvid, men gode at studere.

 

Man har kunnet købe en video af hundemøderne også, den har jeg, var pi...dyr i sin tid og i dårlig kvalitet.

 

Renee går - eller gik da hun skrev bogen - ind for tanken om et direkte nedadgående hieraki og sagde gerne at hunden skal være nr. 387 i flokken.

 

Fotosene er naturligvis tidsvarende men altså teksten ikke.

 

Det er primært også billederne som jeg vil bruge. Jeg er desværre ikke så god til at læse min hund som jeg gerne ville. Derfor søger jeg bøger om hundesprog og gerne med mange billeder i.

 

Er der nogle som er bedre end den bog og som du kan anbefale i stedet for?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er primært også billederne som jeg vil bruge. Jeg er desværre ikke så god til at læse min hund som jeg gerne ville. Derfor søger jeg bøger om hundesprog og gerne med mange billeder i.

 

Er der nogle som er bedre end den bog og som du kan anbefale i stedet for?

 

Nej, jeg synes faktisk den er rigtig god, det er rigtige hunde som opfører sig som hunde nu engang gør.

 

Bogen er på 127 sider og det er kun ganske få sider der ikke er fotos på.

Et godt køb

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man kan klare sig på engelsk sådan bare nogenlunde, så kan Brenda Aloff's Canine Body Language - A photographic Guide også anbefales.

 

Der er mange gode billeder i + noget tekst og hun er af nyere dato med hensyn til opfattelse af hundesprog.

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også bogen stående på hylden. Og jeg syntes det er en god billedbog :mrgreen:

 

Teksten kan jeg ikke huske så meget af, men jeg syntes det var spændende at studere billederne samt få nogle AHA-oplevelser :-D

 

Den jeg har blev bestilt hjem i en alm. Bog og Ide (er det ikke det kæden hedder??) og kostede vist nok et sted mellem 200 og 300 kr. dengang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...