lilleraev Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Der klages over...... at jeg ikke får lagt billeder nok ud af ham den 'lille'... Så jeg må vist hellere komme igang... Siden jeg har fået Marley, har der jo været en masse ting jeg har skullet holde øje med. Først var han verbal og næsten aggressiv når han så meget som så fremmede hunde, så det skulle der trænes meget på. Nu elsker han andre hunde, og er simpelthen så god til at væres sammen med dem Så kom der bøvl med hans ryg. Den begyndte at kippe, og han kunne pive når han strakte sig eller stod på bagbenene, så vi har været til kiropraktor (og pyldre-mor, hvilket efterhånden burde blive mit navn istedet for lilleraev, malede fanden på væggen og troede det ville ende i aflivning), men efter i onsdags, ser det faktisk ud til, at han er helt i tip-top stand igen :5up: Så nu burde jeg jo have tid til at uploade billeder og skrive lidt Det går jo så f....ns hurtigt, og jeg synes nærmest ikke han ligner en hvalp længere. Da jeg fik ham, vejede han 9,9 kg og var samme størrelse som Emma (papillion/dsg/jack russel-mix). Igår da jeg vejede ham - 1,5 måned efter - vejede han 21,5 kg. Og han er på højde med en fuldvoksen labrador nu! :slem: Vi har (og det er altså royal we, jeg er begyndt at sige, efter jeg har fået ham. Don't ask why ) arbejdet rigtig meget på hans selvtillid. Han var jo lidt en lille splejs, da vi fik ham. Mørkeræd. Bange for hurtige bevægelser. Børn :scared:. Andre hunde - I kommer bare an, jeg skal nok nedlægge jer. Jeg havde virkelig fået min sag for, og det er alligevel lang tid siden jeg har haft hvalp sidst, så jeg følge mig noget rusten og meget usikker på min egen kunnen og gøren. Men efter at starte til hvalpemotivation, fik jeg lidt bekræftelse i mine egne metoder og vupti, så vendte det hele 180 grader. Marley elsker nu andre hunde, han kan omgåes børn, men er stadig lidt nervøs ved de hurtige, uforudsigelige bevægelser, så det arbejder vi stadig på. Mørkeræd er han egentlig også endnu, men så nøjes vi bare med at være i haven når det er mørkt. Kiropraktor gik vi til 2 gange, og har fået at vide, at vi ikke behøver at komme der mere, for han er helt perfekt nu, så de kvaler er også ude af verdenen. Hans hale er altid løftet nu, og han logrer hele tiden. Og han er en pisse irriterende krudtmongol, men hvor er det herligt at le hver 5. minut over en eller anden narrestreg han kan finde på Og her følger der så lidt billeder: 6,5 uge gammel hjemme hos opdrætter: 7 uger og snart klar til at komme med hjem 8 uger og første dag hjemme: Se hvor lille han er!!! 8 uger og et par dage... Der leges i haven 9,5 uger gammel.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Første ben. Et urinstinkt vækkes: Der trænes: Marley fra sin mindre heldige side: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Det var dejligt lige med en update på Marley og godt der ikke var noget alvorligt galt med den ryg og så ser vi bare frem til mange flere billeder, for for dælen da de vokser hurtige kan jeg huske:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Årrrh det er et godt billed - opmærksomheden lysr jo ud af ham :5up: (eller oss så tænker han "er hun da ikke snart færdig så jeg kan komme ud og lave ballade igen:lol:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Der præges: Marleys bedste ven Aslan Første bustur Marley og bror i hundeskov Der hilses på 'næsten-artsfælle' Før kiropraktor: Efter kiropraktor: ModelMarley Nøøj det er spændende med de fluer på det, der kom ud af mig!!!! HØJT GRÆS!!! YNDLINGS!!!! Fodersøg gone wrong! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Og de seneste skud af ham... Igår, da vi vågnede fra en lur sammen (p.s. luk venligst øjnene for, at han ligger i sengen :stupid:) Søde Emma og Marley i dag :hjerte: Og min smukke, store hund, på 3,5 måned <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Det kan godt betale sig at klage, kan jeg se. Dog var det med hans ryg gået helt forbi min næse, jeg havde nok ikke klaget, hvis jeg havde vidst det - men det er jeg ret glad for nu, sikke en masse bekymringer man kunne have haft. Tak for alle de skønne billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts