Hop til indhold

Løbebælte?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Jeg løber godt nok ikke, men jeg ved at Kenjan har nogle lækre løbebælter... Tag evt. ud til dem, og prøv dem på, og se hvilke I bedst synes om ;-)

 

 

Joggingblte/line til hund og frer - lb med hund - kb joggingbltet online hos Kenjan

 

TRKSELE - Hund/frer - RUFFWEAR omnijore joring system - Large.

 

Stenet, jeg var ellers på deres hjemmeside tidligere, og fandt ikke dem du linker til (sidstnævnte ser altså lidt sjovt ud :mrgreen:) - men fandt en butik på Amar som havde nogle fede nogle, så fik mig et stk der :-D

 

010620121392.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Siger du til, om det fungere godt? Jeg overvejer nemlig at starte med at løbe sammen med Pajko, når jeg kommer hjem... Er jo begyndt at løbe lidt heroppe.

 

Det fungerer mega godt, var på stranden med Motor i det i går (dog ikke og løbe, bare gå, men han gik ok hurtigt :lol:). Bare sørg for at få et godt bredt et, og så skal det dække frem til hofterne foran. Og IKKE sæt det i livet, det skal sidde nede om røven-agtigt, så hvis hunden rykker, får du ikke kvast ryghvirvlerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det fungerer mega godt, var på stranden med Motor i det i går (dog ikke og løbe, bare gå, men han gik ok hurtigt :lol:). Bare sørg for at få et godt bredt et, og så skal det dække frem til hofterne foran. Og IKKE sæt det i livet, det skal sidde nede om røven-agtigt, så hvis hunden rykker, får du ikke kvast ryghvirvlerne.

 

Fedt! Fungere det godt med halsbånd eller jeg er nødt til at have en sele til Pajko?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Fedt! Fungere det godt med halsbånd eller jeg er nødt til at have en sele til Pajko?

 

Jeg havde bare halsbånd på Motor, så det kan du sagtens. Pajko trækker vel ikke noget specielt? Men skal du bruge ham til at 'trække' dig, skal du selvf have sele på ham, det er en indbygget funktion i Voodoo :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde bare halsbånd på Motor, så det kan du sagtens. Pajko trækker vel ikke noget specielt? Men skal du bruge ham til at 'trække' dig, skal du selvf have sele på ham, det er en indbygget funktion i Voodoo :roll:

 

Han trækker okay for en hund på 11kg... hehe... Men det er ikke umiddelbart meningen at han skal trække mig... Måske jeg alligevel skal kigge lidt på sele. Bare fordi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Han trækker okay for en hund på 11kg... hehe... Men det er ikke umiddelbart meningen at han skal trække mig... Måske jeg alligevel skal kigge lidt på sele. Bare fordi.

 

Motor løber ved siden af mig når vi løber, Voodoo spæner fuldstændig ukontrolleret i forvejen, derfor er han som regel i sele og Motor er i halsbånd. Men når Voodoo har tabt lidt flere hormoner, kommer han nok også i halsbånd, jeg synes det giver bedre kontrol.

 

Og jeg fik denne snor til, den er ret blød og som sådan er der ikke så meget elastik i, men lidt, og nederst er der så man kan bruge det som håndtag hvis man skal over en befærdet vej, f.eks.

 

(Hun havde også en anden med stærkere "elastik", men jeg syntes den var for stiv)

ruffwear-roamer-leash.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor løber ved siden af mig når vi løber, Voodoo spæner fuldstændig ukontrolleret i forvejen, derfor er han som regel i sele og Motor er i halsbånd. Men når Voodoo har tabt lidt flere hormoner, kommer han nok også i halsbånd, jeg synes det giver bedre kontrol.

 

Og jeg fik denne snor til, den er ret blød og som sådan er der ikke så meget elastik i, men lidt, og nederst er der så man kan bruge det som håndtag hvis man skal over en befærdet vej, f.eks.

 

(Hun havde også en anden med stærkere "elastik", men jeg syntes den var for stiv)

ruffwear-roamer-leash.jpg

 

Den der bruger min veninde til sine gårdhunde. Jeg havde også tænkt mig at skulle have et løbebælte. Ville være fedt, også selvom vi kun går tur:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst S'eren
Hvor kan man købe løbebælte ala Buddhas på nettet? Jeg har været i tre dyrehandler i dag og ingen af dem havde noget jeg kunne bruge...

 

så ikke noget i silkeborg der er nævneværdigt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...