Gæst Bella- Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Jeg hedder Maj-Brit og kommer fra Jylland. Jeg har en hund der hedder Bella. Det er en Coton de tulear som vi alle her hjemme er helt forelsket i Familien består af: mig og min mand og vores 2 dejlige børn :lun: Bella er 2 år bliver snart 3 år... Hun har været en MEGET dyre hund, fordi hun har været syg siden vi fik hende Når det var det... Spørger hvis der er noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Hej og velkommen til:-D Det lyder da ikke rart. Hvad fejler hun? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bella- Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Hej og velkommen til Det lyder da ikke rart. Hvad fejler hun? Hun har haft noget ubehandlet blærebetændelse som var gået op i nyrerne. Også var der også noget andet der nede som de ikke kunne finde ud af. Hendes tal var skæve, hun tissede indenfor, og skulle udenfor om natten og tisse. Hver gang hun er i løbetid skal hun ud og tisse mange gange også om natten. Og hun tisser også indenfor lige foran os Så hun skal hun steriliseres, hvor dyrelægen skriver at det er pga. betændelses tilstand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Hejsa og velkommen hertil:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Velkommen til Håber du bliver glad for at være her. Sikke noget med Bella - håber en sterilisering kan hjælpe hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2012 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts