Hop til indhold

Andre vandglade schæfere ?


Ninkamus
 Share

Recommended Posts

Jah når man sådan en lørdag aften sidder og småkeder sig lidt på nettet så kommer der lidt finurlige tråde ud af det :mrgreen:

 

Schæferen ligger pt og putter ved siden af mig i sofaen, men når han ikke leger sofan hund, og vejret ellers er godt, så står den på at være vandhund!

 

Leg med haveslagen er ikke en succes - så går han sin vej!

Men en tur til søen og lidt mod til at få våde poter så hygger man sig super meget :mrgreen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=o5l0wREbLnI

 

Andre med vandglade schæferhunde?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Asfaloth

Ja, her er der heller ikke nogen tvivl om at Enya er en delfin født i en hunds krop! Og det er lige meget om det er vandslangen herhjemme, en vandpyt ude i skoven, eller havet en kold vinterdag!

 

Prøv evt at søge på youtube på 'Vandhunden Enya' så kan du se et par eksempler på det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har sådan 2 bassiner stående ude i haven, men Sally er mest til "levende" vand (bæk, sø og strand).. Vi havde besøg af en 9 mdrs hanschæfer i dag, da vi skal passe ham senere på året. Martin har været hans hundelufter et par uger, og han er en smuk, fræk og totalt UOPDRAGEN hooligan, men med et dejligt sind, og stadig meget hvalpet... så meget, at selvom han er næsten højere og tungere end Charles, så lever han stadig flot på hvalpelicens, og Charles og han blev rigtig gode venner fra starten. Nå, men det jeg egentlig ville sige med det 2 paddling pools var, at Java hoppede op i den ene, plaskede lidt, og tissede i vandet... gik over til den anden, plaskede lidt igen, og tissede i den også :stupid: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella er altså også mere fisk end hund:mrgreen: Jeg skal i Bilka og købe sådan en plasticskal til badebassin til hende. Vi havde arvet et af de oppustelige, men det holdt ikke længe:-)

 

Hun hopper glad og gerne i alt der bare minder om vand. Skulle det bare være en lille pyt, kan man heldigvis bare lægge sig ned for at få kølet mavsen:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Sådan et hundebasin har vi også haft meget glæde af.

 

Vores vandhund:

IMG_1080.jpg

Christa er ikke så glad for vand endnu, men hun er begyndt at svømme lidt med ud hvor hun ikke kan bunde, når vi er på stranden ;)

 

Jeg har ikke lige fået lagt de sidste videoer på youtube endnu, men her er en af Christa i haven:

 

Quando og Christa i svømmehalen:

 

Det er Christa's første svømmetur, og det gik helt fint uden panik og hun svømmede bare derudaf ;)

Unavngivet.jpg

IMG_1061.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...