Hop til indhold

Træning af stående hund, Sjælland

Gæst Bakker
 Share

Recommended Posts

Gæst Bakker

Jeg er den heldige ejer af en dejlig Kleiner Münsterländer på 7½ mdr. Jeg har trænet hende i almindelig lydighed og trænet i de nærmeste jagtklubber stort set fra jeg fik hende hjem, og jeg synes egentlig selv at det går fint med grundtræningen. Nu er hun så bare ved at nå en alder, hvor jeg gerne vil lidt træne lidt mere målrettet på det hun nu er beregnet til.

Jeg synes træningen i jagtklubberne er meget fokuseret på retrivere, og savner decideret træning for stående hund. Så er der nogen herinde der kender til træning / klubber / trænere der kan hjælpe mig med det? Jeg bor i Køge, men kører gerne for den rigtige træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bakker
DMK

Der er mange aktive münster ejere på Sjælland, så det er bare igang, i din egen region ;)

Nå kan se, at du allerede har været inde om deres "forum" .

Jo, der har jeg været inde mange gange.

Der har bare ikke været nogen hold der har passet i alder indtil nu, som har beskæftiget sig specifikt med træning af stående hund. Men der må da være noget.

I jagtklubben kan jeg høre, at det ikke kun er mig der har det problem, andre med stående hunde efterlyser også målrettet træning, så nogen må da udbyde det???

Link til indlæg
Del på andre sites