Hop til indhold

Træningsudfordringen - september


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Den stemme tør jeg godt møde, nu lyder hun KNAP så farlig :mrgreen:

 

Åhååååuaaa... Hvor NAIV kan man være? :lol::lol::-P

 

Det var jo min PELLESTEMME, jeg har en helt anden tone overfor mennesker :lol: bare spørg Martinsen hun vil garanteret fortælle at jeg er superhypermegameget farlig - grrrauffff... :shock:

 

:skraek:

 

 

Nej, spøg til side, jeg er ikke farlig - ikke for de fleste tihvertilfald

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Den stemme tør jeg godt møde, nu lyder hun KNAP så farlig :mrgreen:

Nej da Irene er ikke spor farlig sofa.gif

 

 

Hun fråder lidt, når man ikke gør, som hun siger, men det er vidst ikke noget der smitter.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:blink::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nemli!

 

PS og btw hvis du vil se det nutteste hvalpehold på lørdag, så er det Sofiendalskolen 10.30 - hold kæft hvor er de dejlige!

Øj øj det kan jo være vi sådan heeeelt tilfældigvis skal ud og gå tur den vej. Det hænder jo trods alt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Pelle dygtig :klap:

 

Vi har arbejdet en del med øvelsen også inden udfordringen, men jeg kan altså ikke helt få den til at lykkedes... Dumle dækker baglæns... Altså han sætter rumpen i gulvet først :genert::lol:

 

Jeg har så lokket ham ned med godbid og klikket, og han fatter den godt, men hånden skal altså ned foran snuden (jeg bruger knyttet hånd så det ikke er tegnet for dæk)...

 

Hvordan kan jeg komme til at rykke hånden væk og stadig få ham til det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Pelle dygtig :klap:

 

Vi har arbejdet en del med øvelsen også inden udfordringen, men jeg kan altså ikke helt få den til at lykkedes... Dumle dækker baglæns... Altså han sætter rumpen i gulvet først :genert::lol:

 

Jeg har så lokket ham ned med godbid og klikket, og han fatter den godt, men hånden skal altså ned foran snuden (jeg bruger knyttet hånd så det ikke er tegnet for dæk)...

 

Hvordan kan jeg komme til at rykke hånden væk og stadig få ham til det?

 

det er et godt spørgsmål.... Jeg troede som sagt det skulle være nemt da karla altid prøvede med buk da vi trænede dæk.... men for at undgå dette så trænede jeg ofte dæk fra sit .... og det har nu bidt mig i røven :damn:

 

for nu sætter damen sig jo ned og dækker derefter....

 

Ligesom dig har jeg kunnet lokke hende ned med godbid, men den knyttede hånd SKAL være der før hun gør det....

 

Vi har så holdt pause fra det et par dage og har istedet trænet "hænderne op" - Karlas valg ikke mit :blink: - men hvis vi skal klare udfordringen, så skal den jo snart til at være på plads :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Pelle dygtig :klap:

 

Vi har arbejdet en del med øvelsen også inden udfordringen, men jeg kan altså ikke helt få den til at lykkedes... Dumle dækker baglæns... Altså han sætter rumpen i gulvet først :genert::lol:

 

Jeg har så lokket ham ned med godbid og klikket, og han fatter den godt, men hånden skal altså ned foran snuden (jeg bruger knyttet hånd så det ikke er tegnet for dæk)...

 

Hvordan kan jeg komme til at rykke hånden væk og stadig få ham til det?

 

Tak :-)

 

Ligesom med alle andre øvelser: Det synlige signal gøres mindre og mindre med tiden og det verbale signal overtager.

 

Jeg ville glemme tidsaspektet i udfordringen for skidt da med om man når det "til tiden", det er lige præcis tidspresset, som har ødelagt mange hundes øvelser.

 

Du gør det, at du giver det verbale signal f.eks. "bukke" først og STRAKS derefter udfører håndsignalet, som med tiden bliver mindre og mindre markeret.

Det verbale signal vil da få betydningen "bukke" og håndtegnet bliver unødvendigt

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-)

 

Ligesom med alle andre øvelser: Det synlige signal gøres mindre og mindre med tiden og det verbale signal overtager.

 

Jeg ville glemme tidsaspektet i udfordringen for skidt da med om man når det "til tiden", det er lige præcis tidspresset, som har ødelagt mange hundes øvelser.

 

Du gør det, at du giver det verbale signal f.eks. "bukke" først og STRAKS derefter udfører håndsignalet, som med tiden bliver mindre og mindre markeret.

Det verbale signal vil da få betydningen "bukke" og håndtegnet bliver unødvendigt

 

Nej, tidsakseptet har nu heller ikke bekymret mig, jeg ville bare gerne vide hvordan jeg kommer videre :lol:

Men jeg må blive ved at prøve, tror bare jeg skal fjerne håndsignalet noget langsomt fra den her.

Tak for hjælp ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...