Hop til indhold

typisk dag for mille :-D


Gæst Millemusen
 Share

Recommended Posts

Gæst Millemusen

Mille hopper op og ned da jeg kommer hjem fra arbejde.... hun skal ud af tisse og det skal altså være nu...

 

men mor her har jo så ikk lige set en af genboens katte... men det har Mille så i fuld galop op over hegnet og efter katten... og jeg står jo så og kalder på livet løs og mille er total ligeglad....

:damn:

efter 10 min. kommer hunden så tilbage igen med genboens (nu døde kat:stupid:) og en stor død rotte... og kommer pavestolt hen og viser mor det... hvorefter mor her så må til a ryde op efter hende...:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millemusen

jeg ved hvor katten høre til... og det er en ældre dame som har 30 katte og hun sagde at det var der jo ikk noget a gøre ved... men hun var glad for kagen jeg kom med...

 

og mille har fået lært nu at katte er no go... men rotter er total okay a tage... men altså hund er jo ikk jagthund for ingenting.... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved hvor katten høre til... og det er en ældre dame som har 30 katte og hun sagde at det var der jo ikk noget a gøre ved... men hun var glad for kagen jeg kom med...

 

og mille har fået lært nu at katte er no go... men rotter er total okay a tage... men altså hund er jo ikk jagthund for ingenting.... :oops:

Nåh, så det var altså ikke i dag hun tog katten? :-D Sådan forstod jeg det bare...
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millemusen
øh.. stakkels kat? nu nok nærmere genbo?

 

og håber da ikke overskriften passer på nogen måde.

 

sry. det kan jeg ikke se det sjove i.

 

 

hun tager rotter nomal vis... men glemte vist en dag a katte er no go... ved ikk om hun er kommet til a forveksle de to?

Link til indlæg
Del på andre sites

Pudsigt, der er ingen der synes det er synd for rotten :hmm:

 

Hos os er både katte og rotter lovligt bytte, så længe man bliver indenfor hegnet. Måske du trænger til et højere hegn :blink:

Hvis katten er død ret hurtigt, har jeg ikke som sådan ondt af den... Mere af ejeren egentligt.. Men hvis enten rotten eller katten har lidt, er det da synd for dem begge to..
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millemusen
Pudsigt, der er ingen der synes det er synd for rotten :hmm:

 

Hos os er både katte og rotter lovligt bytte, så længe man bliver indenfor hegnet. Måske du trænger til et højere hegn :blink:

 

 

Problemet er a mit hegn er 1.45 høj og hun hopper over alligevel... overvejer godt nok a lave det om igen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millemusen
Hvis katten er død ret hurtigt, har jeg ikke som sådan ondt af den... Mere af ejeren egentligt.. Men hvis enten rotten eller katten har lidt, er det da synd for dem begge to..

 

 

hun havde knækket nakken på dem... så tror ikk de har lidt overlast...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...