GRAND DANE Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 jeg har fundet en flåt på tulle og den har sat sig på kanten af kønsåbningen tro jeg nog det heder i følge min hundebogs anatomy forklaring. jeg har selvfølig kvast flåten i forbindelse med jeg prøvet at treke den af med en elektronik penset:roll:, tulle var fuldkommen lige glad vilket jeg apselut ikke havet rejnet med. spørgsmålet: skal jeg ringe til min dyrlæge ? eller skal det bare behanles som et vert anet flåt bid.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Bare hold øje med det? Evt. lidt desinficerende på? - men ved ikke om man må bruge det lige der, på Tulle.. ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Bare hold øje med det? Evt. lidt desinficerende på? - men ved ikke om man må bruge det lige der, på Tulle.. ??? men er der nogle bestemt kemi du velle anbefale jeg har stortset ikke anet en nogt Cothivet men der står noget med at det ikke må komme i kontakt med slimhenner jeg ved ikke om der seder noget slimhenne relateret i di regioner.?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Bare hold øje med det - burde ikke give komplikationer fordi det lige er der... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 men er der nogle bestemt kemi du velle anbefale jeg har stortset ikke anet en nogt Cothivet men der står noget med at det ikkemå komme i kontakt med slimhenner jeg ved ikke om der seder noget slimhenne relateret i di regioner.?? Jeg var nu bare ude i noget saltvand/klorhexidin agtigt - men vent og se hvordan det går? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 isotonisk saltvandsopløsning ( 8,6 g salt til en liter vand) gør ingen skade - putter det selv i øjnene når mine linser generer og i skyller bihuler med det når der er betændelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts