Hop til indhold

Sporsele ??


Ninkamus
 Share

Recommended Posts

Jeg har kigget på denne type sporsele til min hund (schæfer)..

 

Vare%2036%2037%2038%2039%2040.jpg&w=160&h=160

 

Det er bare så fantastisk der ikke er en størrelses guide til dem :stupid:

Nogen der har sådan en der for det første ved nogen lunde hvilken størrelse der vil være passende, og nogen som er glade/mindre glade for selen?

 

Sporartikler

Link til indlæg
Del på andre sites

Inden du køber en sele, så få en til at se på hunden når de arbejder. Fx kan det være en fordel at bruge en bødker sele til hunde der bliver forstyrret af et træk om halsen/bringen/ryggen...

 

Min hun bruger en sele der minder lidt om den, og det er lidt mod min fars gode vilje, men hun søger rigtig pænt og holder sin næse i sporet og bliver ikke forstyrret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han går umiddelbart pænt - han bliver let forstyrret af andre hunde, lyde mv. men det er generelt i vores træning, og det forkus arbejder vi meget på og det bliver bestemt bedre - men det tror jeg ikke en bødker sele vil hjælpe på..

 

pt er både hund og jeg ved at falde i snoren fordi enten får han jokket på den eller også hænger den og klaster til benet - derfor vil jeg gerne have den op på ryggen af ham så han får "ro" til at arbejde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Har du set den jeg har til Kaia?

Den er simpelthen genial.

 

Den vejer ingenting, er super lækker og man kan fæstne linen på ryggen og under maven.

 

Avifauna - Alt til dyrene

 

Absolut den bedste sele jeg har prøvet og den sidder simpelthen fantastisk!

 

Hvis det kunne være noget, kan jeg tage den med ud på pladsen, så du kan prøve at se den IRL ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kigget på denne type sporsele til min hund (schæfer)..

 

Vare%2036%2037%2038%2039%2040.jpg&w=160&h=160

 

Det er bare så fantastisk der ikke er en størrelses guide til dem :stupid:

Nogen der har sådan en der for det første ved nogen lunde hvilken størrelse der vil være passende, og nogen som er glade/mindre glade for selen?

 

Sporartikler

 

Min mand har brugt den sele til sin schæferhan, men nu sætter han bare linen i halsbåndet. Men selen er god nok.

 

Jeg bruger heller ikke selv sele til Tanja, men har gjort det. Det var så en Hunter-sele.

 

Jeg har bestilt en bødker-sele, jeg vil prøve, om den er bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået min bødkersele og har også prøvet den. Umiddelbart er der ingen forskel, om linen er i halsbåndet eller i selen, men jeg vil selvfølgelig fortsætte med at bruge den i et stykke tid.

Problemet med Tanja er, at hun holder øje med alt muligt andet, når hun går spor, nu må jeg se, om bødkerselen hjælper på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...