Gæst Stella Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Nuller min kanin elsker Teitur meget højt og ville SÅ gerne lege bold med ham, men Teitur den egoist ville ikke dele. Boldspil med kanin - Diverse Hund På den her video ville de begge to ind af terresse døren Ind af havedøren - Diverse Hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Nååårrh, hvor er de søde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Hvor er de søde sammen Der er godt nok ikke meget jagthund i Teitur - hvis det havde været Elvis, havde Nuller ikke længere været i live Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Jo det er faktisk en hel del jagthund i Teitur når det kommer til FUGLE, ænder og alt hvad der kan flyve. og tror også han ville jagte en hare hvis han fik muligheden. Men mine kaniner og marsvin og hvad jeg har haft mens jeg har haft Teitur har en ikke krummet et hår på, højst slikket så meget på dem at de var helt savlede ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Hvis man har lyst til at se glædeshop hos en kaninunge så kig denne her video. Det er vores nye beboer, som Teitur er meget glad for, han bruger lang tid på at sidde og kigge på ham i hans bur og når Rexi så står på bagbenene ud over kanten af buret nysser de lige snuder. Men her lidt vilde glædeshop på terressen Kaninunge - Off Topic Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Man må meget gerne ligge en kommentar, så bliver vi så glade :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 kommentar lagt, sikke nogle dejlige film alle tre, super skønne kaniner du har dig... og self. meget smuk hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Man må meget gerne ligge en kommentar, så bliver vi så glade :blink: Det gør jeg så lige . Du har dejlige dyr og det er søde videoer . Ja man blir nemlig glad over at få en lillebitte kommentar . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 hvor er den første video bare god!! Hvor er de skønne sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 :klap: Hvor er de gode sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts