Gæst Vibe Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Jeg har læst et par gange, at belgierejere herinde SKAL vise billeder, så here goes Hun er 6 uger på billederne, og skal hentes om 1½ uge, når hun er 8 uger! Behøver jeg sige, at vi glæder rimelig meget?? :banan: Hun er fra kennel Zerberusdk, af brugslinjer og skal bruges til IPO. Og så er hun en værre charmetrold :hjerte: Og vi har valgt, at hun skal hedde Ducati (som motorcyklen). Mon der er andre med malle-hvalpe herinde for tiden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor er hun fin!!!! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hvor er hun da gudeskøn:hjerte: Og SÅ dejligt at du vil bruge hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Årh hvor kær. Og det er rigtigt opfattet, belgierne SKAL fremvises med jævne mellemrum. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Guglielmetti Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Sikke da en finer vovse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hvor er hun lækker. Belgiere har også en hel bestemt plads i mit hjerte - jeg har selv haft verdens dejligste tervueren-dreng :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Årh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cami Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 nuuuuuurh flere billeder! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vibe Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Hihi :blink: Jamen så kommer der da lige lidt flere:lol: Nu er der kun 6 dage til!!! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Hvor ser hun sød ud, tillykke med hende! Er det normalt med hvide poter på den race, det synes jeg aldrig jeg har set før? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Hvor ser hun sød ud, tillykke med hende! Er det normalt med hvide poter på den race, det synes jeg aldrig jeg har set før? Det tænkte jeg også? Jeg ved de må have hvide tåspidser og lidt hvidt på brystet, men sådan en nærmeste hel hvid pote som den der, er jeg godt nok også lidt i tvivl om egentlig er hel gangbar? :hmm: Men über kær er hun da i hvert fald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Hvor ser hun sød ud, tillykke med hende! Er det normalt med hvide poter på den race, det synes jeg aldrig jeg har set før? Det er vist ikke unormalt, men måske heller ikke ønsket hos udstillingshunde. Ihhh jeg kunne godt vænne mig til sådan et bette pjok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Det er vist ikke unormalt, men måske heller ikke ønsket hos udstillingshunde. Ihhh jeg kunne godt vænne mig til sådan et bette pjok Jeg har aldrig set en udstillingsmodel i den race, så det skal jeg ikke kunne sige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Awwww, hun ligner en lille kat på det her billede Fine fine Ducati, jeg kan godt forstå I glæder jer ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 hvor er hun bare smuk kan godt forstå i glæder jer det er simpelthen en fantastisk race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vibe Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 (rettet) Tak for de søde kommentarer til den lille bandit Ang det hvide, så nej det er ikke så ofte de har det. hendes far (daneskjold aragon) har hvidt bryst, så det er fra ham nogle af hvalpene har fået hvidt. Det er jo slet ikke relevant for os, om det er tilladt eller ej, da vi aldrig skal udstille hende. Men kiggede da lige i racestandarden, og der står at en smule hvidt på bryst og tæer er tilladt. Men der findes skam udstillingsmalinois - men deres sind og arbejdsegenskaber er mere lig tervuren end en "rigtig malinois". Og så er der lidt forskel på udseendet, de har mindre ører, tit lidt kraftigere og med lidt mere pels. Redigeret Juni 23, 2012 af Vibe stavefejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Åh gud, det her er da noget af det mest nuttede længe! :klap: Tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vibe Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Til de interesserede fandt jeg lige et billede af de to linjer af malinois. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vibe Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Og nej jeg tænker også som du Aussiepower, at hele hvide poter ikke ville gå i en udstilling... Men charmerende er det, og hendes bror har to: han er fiiiiin :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Og nej jeg tænker også som du Aussiepower, at hele hvide poter ikke ville gå i en udstilling... Men charmerende er det, og hendes bror har to:[ATTACH=CONFIG]88608[/ATTACH] han er fiiiiin :hjerte: Bestemt fin :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Det gir simpelthen ingen mening i hele verden at tage en af de (eller måske nærmere dén) aller bedst arbejdende brugshunde og begynde at lege udstillingshund med den. Selvfølgelig må man udstille sin malle, men er man ikke interesseret i at arbejde ganske målrettet med den, så skal man bare holde snitterne væk og købe en anden race som man kan udstille. Billedet af udstillingsmodellen skriger til himlen, selv om det er en af de racer med størst spredning i typen, så synes jeg simpelthen ikke det ligner en malle, en belgier ligner det, men ikke mallen. Jeg tænker så ikke umiddelbart brugslinje når jeg ser det andet billede, de maller jeg har set og kendt til har ihvertfald været af en andet type. Nå, men det korte af det lange :pift: Dejligt at du har valgt en brugshund for at bruge den, og selvfølgelig skal sådan en hedde Ducati det ville være jævnt selvmodsigende at kalde den for Harley Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vibe Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Jeg er fuldstændig enig med dig. jeg synes det er ærgeligt at så mange racers oprindelige brugsegenskaber er avlet fuldstændig væk pga ønsker om et specielt udseende. fx den langhårede collie. Heldigt at der i nogen racer fortsat avles i brugslinjer også som med border, aussie, schæfer osv. Ang billederne, ja jeg synes også show-mallerne har et rigtig belgierfjæs. at den anden ikke ligner de brugsmaller du har set, tjah - de ser jo også forskellige ud:-P her er et billede af Ducatis far, han er så ret stor 40 kg: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bjyrka Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Jeg fik min Malinois sidste søndag 17 juni,hun er bare dejlig hun følger mig overalt på farmen og hvis hun ikke kan finde mig går hun til mit kontor og sidder og venter,det gør hun også hvis jeg kører hj.fra. inden jeg vil køre siger jeg til en ansat om at se efter hende,når jeg kommer hjem siger han det var sgu let for da du var ude af indkørslen gik hun på kontoret og er ikke set siden.Hun er altså kun 75 dg gammel,jeg synes hun er fantastisk. Vh Niels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vibe Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Bjyrka: Altså du mangler jo at sætte et billede ind! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Tillykke med den lille ny. Super dejlig billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts