Hop til indhold

søger legekammerater i nærheden af Hobro


Gæst Millemusen
 Share

Recommended Posts

Gæst Millemusen

ja jeg skal flytte til nørager uden for hobro og kunne godt tænke mig a lære nogen a kende i området og meget gerne andre hunde så mille kan få nogen a lege med da alle vennerne bor meget langt væk

 

så ville høre om der var nogen der ville mødes ???????????

 

:banan::banan::banan::banan::banan:

 

Blanding mellem dansk-svensk og engelsk sprigner med en masse energi og hun er 1år og 8 måneder

 

mille2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millemusen
Er hun sådan en der helt vil løbe, eller tage hun fysisk kontakt under leg? Altså noget med at legebide og løbe ind i den anden?

 

Groa gider ikke hvis det er voldsomt, men vi kan da prøve at mødes hvor de er i snor, og så se om de lægger op til sjov.

 

hun bider ikk og løber bare hvis nogen bider ud efter hende....´hun løber ikk ind i nogen med vilje... og hun løber bare for det mest for sig selv

hun går sammen med min venindes hund som er meget sky over fremmede og gider ikk lege... hvor mille er meget kontaksøgene... hun aceptere hvis andre hund ikk gider hende...

 

jeg skal først flytte den 14 næste månede så det er ikk noget der haster og vi bor i Pandrup nu så der noget vej til nørager... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hun bider ikk og løber bare hvis nogen bider ud efter hende....´hun løber ikk ind i nogen med vilje... og hun løber bare for det mest for sig selv

hun går sammen med min venindes hund som er meget sky over fremmede og gider ikk lege... hvor mille er meget kontaksøgene... hun aceptere hvis andre hund ikk gider hende...

 

jeg skal først flytte den 14 næste månede så det er ikk noget der haster og vi bor i Pandrup nu så der noget vej til nørager... :-D

 

Vi kan lige skrives ved når I er flyttet og klar til en legedate.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millemusen
Mig og Bobo vil også gerne mødes :-D

 

vil vi rigtig gerne men vi flytter først den 14 så det var lidt endnu...:-D

 

men ville bare se om der var nogen der ville "lege" med mit bivdyr af en hund :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...