Siri Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Jeg vil gerne have taget billeder af Spots albuer. Han er fra Sverige og de har ikke så lang tradition for dette, så han har kun HD-billeder. Imidlertid vil jeg gerne have taget en blodprøve først for at tjekke at alt er som det skal være.. ja, jeg er pylret Kan jeg bestille rekvisitionen på selve dagen og printe den med det samme ved dyrlægen? Altså sådan at jeg tager op, kører blodprøver og ser resultatet.. og så bestiller rekvisition, så vi kan lægge ham i narkose med det samme (han skal have renset tænder ved samme lejlighed). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Der er kun gået få minutter før jeg har haft rekvisitionen på mail, så det vil jeg godt mene kan lade sig gøre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Der er kun gået få minutter før jeg har haft rekvisitionen på mail, så det vil jeg godt mene kan lade sig gøre! Det er nemlig også det jeg mindes fra da Otto blev fotograferet! Det må jeg prøve så. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Jeg kan se at jeg talte med dyrehospitalet for at få at vide hvilken dyrlæge der skulle tage mine billeder klokken 14:01. 14:04 havde jeg mine rekvisitioner... Og det var med overførelse med e-pay... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juni 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Jeg kan se at jeg talte med dyrehospitalet for at få at vide hvilken dyrlæge der skulle tage mine billeder klokken 14:01. 14:04 havde jeg mine rekvisitioner... Og det var med overførelse med e-pay... Det lyder godt Camilla - så tør jeg godt satse på det. Jeg er bare en anelse hysterisk, når jeg nu kun har én border collie der "virker" - så skal der dælme ikke ske ham noget!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts