Hop til indhold

Kryds fingre for Kato


Maria84
 Share

Recommended Posts

Vi skal en tur til dyrlægen med Kato kl 10 i morgen. Han har haft dårlig mave igen og selvom jeg er næsten sikker på at det nok er pga. han har spist noget han ikke burde på en gåtur, så vil jeg gerne lige have ham tjekket igennem. Bare for en sikkerheds skyld, men også pga. hans historie med den sarte mave han har og så jeg slipper for den lille stemme i baghovedet der hele tiden siger: Hvad nu hvis....

 

Derfor må i meget gerne krydse fingre for, at alt er som det skal være og at det bare er mig der er en pylret hundemor :pray:

 

I skal ikke blive alt for bekymrede, hvis der går lidt tid inden der kommer en opdatering efter vi har været afsted. Jeg skal på arbejde i morgen eftermiddag, så opdatering kommer nok først i morgen aften. Min kæreste er heldigvis hjemme hos hundene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv med den mave - håber ikke det er slemt så kan godt forstå du vil have det kigget efter - kender jo selv alt for godt hvad det kan udvikle sig til

:x: fingre herfra :-)

 

Mange tak og ja lige præcis og derfor vil jeg hellere have ham tjekket en gang for meget end en gang for lidt. Om ikke andet, så bare for at få lidt ro inde i mit hoved for alle mulige tanker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Krydser finger, kender det rigtig godt og ved hvor alvorligt det kan blive og hvor bekymret man er. Teitur har jo også alverdens maveproblemer.

 

Så krydser finger for at det nemt kan ordnes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi alle hjemme igen. Kato fik undersøgt sin mave og hun mente ikke han havde ondt da han ikke spændte dernede. Både han lunger, hjerte og analkirtler var også ok. Han temperatur var lidt forhøjet, men hun ville helst ikke give ham penicillin, da det også slår de gode bakterier i maven ihjel. Desuden mente hun også at det nok bare var pga. det varme vejr og lidt stress over at være hos dyrlægen.

 

Vi har fået noget RC Gastro Intestinal med hjem som han skal have i to uger plus en gang Canikur og nogle piller der skulle ligge en hinde over slimhinden (tror jeg det var).

 

Hjælper det ikke så skal vi aflevere en afførings prøve som de så sender til Tyskland hvor det bliver testet og undersøgt for nærmest alt. Finder de heller ikke noget svar på den måde så skal han røntgen fotograferes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak til jer alle sammen for jeres krydsede fingre og tanker. Håber også at det her virker for Kato, så han ikke skal mere igennem. Men det var rart at de tog min bekymring alvorligt og undersøgte ham så grundigt. Tror også dyrlægen blev lidt forelsket i Kato, men han tog også bare det hele så pænt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Håber foder og canikur retter op på balancen og han ikke skal mere igennem. Det er jo også en stressende affære for ham at komme til dyrlæge, når han ikke ved var der skal ske. Har jeg jo lige oplevet med Oscar, der går lige nogle dage før de falder til ro igen.

Canikur har jeg god erfaring med til dårlige maver :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber foder og canikur retter op på balancen og han ikke skal mere igennem. Det er jo også en stressende affære for ham at komme til dyrlæge, når han ikke ved var der skal ske. Har jeg jo lige oplevet med Oscar, der går lige nogle dage før de falder til ro igen.

Canikur har jeg god erfaring med til dårlige maver :5up:

 

Ja nemlig. Hun mente også at det kunne være grunden til at hans temperatur var en smule for høj. Hun sagde at den højst måtte ligge på 39 grader og hans var 39,03 så det var ikke meget forhøjet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...