Bjæf Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Jeg synes Viktors hele er begyndt at se lidt tyndslidt ud lige der, hvor flexlinien glider frem og tilbage, når vi er ude at gå skovture. Jeg har ledt efter en flexsnor som den gamle jeg havde til min labrador. Der var snoren rund og ikke som nu en flad nylon ting. Kan man ikke få dem som runde til små hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 jeg har en almindelig tynd snor - og jeg synes ikke, at den slider nogen steder på halfdan, hverken på halen eller andre steder. har vist bare købt den på nettet et sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Jo, de flexi-liner Føtex sælger har rund snor, undtagen de sidste 30cm ud til hunden, der er det en flad dobbeltline. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Flexi Comfort Long 1 - i maxizoo, 8 meter, kan bruges af hund på 1 kg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 jo du kan sagtens få dem med rund line i alle størrelser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Juni 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Tak for svarene. Jeg må ud at lede igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts