Gæst TineK Skrevet Juni 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 (rettet) Hej Jeg har fornyligt opdaget og anvendt dette ganske udemærkede forum, og vil da lige præsentere mig selv. Jeg har to hunde - en broholmer på 11 år Mikkel og en dobermann på ca.10 mdr. Robin. Vi bor på landet her på Falster, og har god plads til træning. Jeg har tidligere haft irsk setter, dansk svensk gårdhund og labrador. Alle skønne hunde der har fyldt meget i familien. Redigeret Juni 23, 2012 af TineK Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Hej og velkommen til Søde hunde du har ...ser ud til, at de nyder hinandens selskab. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LuiseN Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Hej Tine Velkommen på hunde-forum. Hilsen Luise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Hej og velkommen til:-D Sikke en flot alder, Mikkel har:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TineK Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Tak for velkomsten. Og hej Luise - hvor hyggeligt, at møde dig her. Det er jo efterhånden længe siden vi har været i hundeskoven ved Bøtø. Nu vi har fået en i "baghaven" i Hannenovskoven, er det oftest den vi bruger. Har du været i den ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Velkommen til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 velkommen til og sikke nogle fine hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts