Dimsen Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg har virkelig brug for noget inspiration. Hunde navne med L. (drenge navne) Hjææælp.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Lennart, Leo, Leopold, Lafayettes, Ludvig (min personlige favorit) Laust, Lasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 1stkholm Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Lars, lollipop, lance ellers kan man jo også tage ord som regelt set ikke er navne så som loop. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Taaaak, det behøver ikke at være navne-navne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Laban, Loke, Ludo, Lukas, Lucky, Louis Evt. navne på slikprodukter eller andet, som I synes er lækkert ect Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Lego, Legolas, Lau, Lassie, Lui, Lexus, Laido Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Lee Lex Limbo Leopold Lewis Lincoln Luc Limo Lime Lemon Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Hmm, nu er manden min, ved at forelske sig i navnet Lambert! Det ved jeg ikke helt hvad jeg skal syntes om. Mangler flere forslag til at få ham på rette kurs igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Luxus Eller luksus, om man vil.. Det første er bare lidt mere hunde-navne-agtigt end det sidste.. Hehe.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Luciano Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Leonardo Leo Ling Laban Lennie Lando Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Kan man kalde en hund "Lionheart"? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Kan man kalde en hund "Lionheart"? Man kan kalde sin hund lige præcis det man vil Men måske bliver det lidt for langt at kalde :hmm:Ville jeg i hvert fald synes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Man kan kalde sin hund lige præcis det man vil Men måske bliver det lidt for langt at kalde :hmm:Ville jeg i hvert fald synes Tænker at man til hverdag kan kalde ham Lion, synte bare det bliver for kedeligt i sig selv. Syntes bare Løvehjerte er så smukt, og passe super til en Dobermann. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Eller Luiiiiii-Løvehjerte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Eller Luiiiiii-Løvehjerte Ja, det synes jeg du skal kalde ham Er det blevet bestemt, at du skal have hvalp? Har slet ikke set om du har skrevet noget om besøget hos opdrætteren? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Ja, det synes jeg du skal kalde ham Er det blevet bestemt, at du skal have hvalp? Har slet ikke set om du har skrevet noget om besøget hos opdrætteren? Overhovedet ikke noget bestemt endnu Skal besøge kennelen på fredag. Og tidligst hvalp til December. Han bare slet ikke styre min begejstring, og slet ikke lade være at tænke navne osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Overhovedet ikke noget bestemt endnu Skal besøge kennelen på fredag. Og tidligst hvalp til December. Han bare slet ikke styre min begejstring, og slet ikke lade være at tænke navne osv. Det kan jeg da godt forstå Det er da også helt vildt spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts