Gæst ysse63 Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Min dtter har godtroende "købt" hund fra England og jeg kan se at andre også har skrevet til sælger. Vedkommende opererer under navnet Garcia fra England og har franske bulldogs til salg - men fald ikke for hundene for det er rendyrket snyd. De kan gå hen og blive et dyrt bekendtskab. Min datter har mistet en del penge og er meget ked af at have forelsket sig i en fantasi hund og jeg håber at denne tråd blir kendt så ingen andre blir snydt af samme sælger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Med al respekt for din datter, er det svært at tro at nogen stadig kan være så naive at hoppe på de annoncer. Ikke kun er der advarsler imod dem på stort set ethvert hundeforum og annonce side, men man skal virkelig også være mere end almindeligt godtroende for købe en hund ubeset OG sende pengene først i forventning om at få varen senere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Til Trådstarter. Det din datter har været ude for er noget, der har eksisteret i rigtig mange år.Derfor er det ærgerligt, at din datter ikke har søt ordenlig rådgivning vedkøb af hund, for disse snyderer findes da også herhjemme. Ved køb af racehunde er der jo sammenhæng med kvailitet sf både dyret og ens sikkerhed, for at få et sundt dyr. Det er stort set kun unge mennensker, der vælger at handle på den måde, vi gamle vil se både hvalpe, forældredyr, opvækststed og papirer på dyrene. Og gerne fra en FCI medlemsklub. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts