Hop til indhold

En bid af kagen...


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

..får i nu, resten kommer i morgen.

 

Vi skulle mødes med Buzzer og ejer, for en gang skyld kom vi først. Mine kunne så rigeligt kende stedet og klog af skade, skulle alle være boltet fast i snoren før nogen som helst på 4 ben kom ud af bilen - dette medførte lidt ventetid (og dertil hørende hvinen). De kom ud af bilen og det var SÅÅÅÅ spændende hvor Buzz nu var henne og vandet, var vandet der endnu?? og MUSENE?? Muuuuuuuusene?

 

Som om det her ikke var nok, nu kører en rød bil meget langsomt forbi os og vi må åbenbart have ret spændende ud, så damen vælger selvfølgelig at stoppe bilen lige foran os og smiiiiilende (og ikke det mindste genert :lol:) sætte sig til at betragte det her foretagende. Nu brænder Motor så mindst 5 sikringer, for det må jo stensikkert være den røde bil der vælter Buzz? hunde? magi? ud af....!

 

Ja og Voodoo ville bare gøre ligesom Motor og ned til det vand der og være fri og det helehelehele på een gang, juhuhuuu.

 

Mirakuløst formår jeg på et tidspunkt at få halet mine hunde til mig og komme ned langs siden af bilen, så vi 1. står lidt i læ for damen med bilen med alt godt indeni og 2. hundene kan inhalere lidt luft mens de letter ben.

 

Damen kører endelig og vi går (ok små løber) ned mod vandet - lykke, fred og idyl.

 

IMG_1839.jpg

 

 

Kort efter kommer søde Buzzer med Missing, gæt engang, nu holder damen i den røde bil længere oppe af vejen og fortæller stort om det flotte cirkusshow hun lige har set, til en anden :mrgreen: - Ej bare gas, hun har sikkert syntes det var nogle fine hunde, hun kunne jo ikke vide at det er FORBUDT at parkere i nærheden af Motor når han lige går og venter på noget (eller ikke venter på noget.. det burde egentlig bare være forbudt i det hele taget).

 

 

Buzzer!

 

IMG_1851.jpg

 

 

Det var en rigtig dejlig tur, den indebar både kys og kiks, i får resten af billederne i morgen

 

IMG_1854.jpg

 

IMG_1869.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nå men, vand er virkelig dejligt!

 

IMG_1841.jpg

 

Efter en dukkert gik vi en tur ud over vildt fint landskab, og kom forbi disse fine blomster - troede lige jeg kunne få et yndigheds billede af Buzzer, men den var han ikke specielt meget med på :lol: Men glad var han!

 

IMG_1853.jpg

 

IMG_1855.jpg

 

IMG_1856.jpg

 

IMG_1859.jpg

 

Hen til mere vand, Motor var også ude og soppe

IMG_1871.jpg

 

Og Buzz klarede endnu engang ikke at drukne :lol:

 

IMG_1872.jpg

 

IMG_1878.jpg

 

Yndighed med firser frits og en smule savl :lun:

 

IMG_1880.jpg

 

IMG_1884.jpg

 

 

Og så var der jo pinde, uhh pinde

IMG_1900.jpg

 

IMG_1903.jpg

 

 

Alle samojeder - dans mod højre

IMG_1904.jpg

 

 

Alle unghunde, do the jumping dance

IMG_1913.jpg

 

Wauw... :lol:

IMG_1915.jpg

 

IMG_1918.jpg

 

 

Gode venner kan jo godt dele en pind!

 

IMG_1942.jpg

 

 

...eller kan de??

IMG_1946.jpg

 

Nej! Wrrrarhh :mrgreen:

IMG_1947.jpg

 

På vej tilbage mod sø 1, der hvor musene bor

IMG_1963.jpg

 

Og så var turen snart slut, Buzz måtte dog lige stå og vente rimelig længe på at mine blev færdige med at grave rør og rødder frem.. *sigh*

IMG_1969.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
årh gode billeder, ville ønske du boede tættere på for så skulle dig hundene og kamera lige på tur hihi

 

Ville faktisk ønske jeg kunne låne et par 2-3 farvede hunde engang imellem, synes sort er svært og hvidt er jeg ligesom efterhånden vant til. Du må sige hvis du kommer til Kbh engang, en solskinsdag :-D Så ville jeg elske at prøve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...