Umulia Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Som sagt - sidste dag i dag. Med rabatkoden 13JAHRE kan man få 10% rabat på alle bestillinger på zooplus.de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Sejt! Tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Tak for tippet... købe lige 2 * 8kg hvalpefoder for 450kr på zooplus.de... på zooplus.dk skulle jeg have været af 630kr... så har lige sparet næsten 200 kr... Føler mig heldig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Ah okay ro på.. 490kr kostede det... så har jeg sparet 140 kr! Men det er sørme også mange penge! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Vi skal bestille foder i dag gad vide om det kan betale sig at gøre fra den tyske side så! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 :damn: Lad mig gætte... du havde bestilt inden du så tråden? Vi skal bestille foder i dag gad vide om det kan betale sig at gøre fra den tyske side så! Kommer an på hvor du plejer at købe. I forhold til både Danmark og England kan det i hvert fald betale sig at købe i Tyskland, men du er jo i Euro-zonen, så måske er det ikke en fordel for dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Jeg har været der :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Lad mig gætte... du havde bestilt inden du så tråden? Nemlig - og nu jeg så koden, havde jeg jo set den før, enten på mail eller fb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Kommer an på hvor du plejer at købe. I forhold til både Danmark og England kan det i hvert fald betale sig at købe i Tyskland, men du er jo i Euro-zonen, så måske er det ikke en fordel for dig. Ja, og vi har 5% på den hollandske anyway.. så sååårh meget ville jo vi heller ikke sparer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Må handle når jeg kommer hjem i aften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Har handlet for første gang. Kong'er, børster, godbidder, ect. ect. Så nu er vi klar til knægten kommer hje. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Det er bare utroligt alt det en hund pludselig har brug for når man handler på zooplus, har i det også sådan? Og har i købt nogle spændende ting, som vi burde prøve derfra en dag? Altså Altså :nar: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DSD Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Så fik katten og hunden sørme mad Og lidt flere uundværlige ting! Fri fragt er farligt.. Nu overvejer jeg at smide en lille ekstra bestilling af sted på noget guf til hunden - sådan bare fordi man kan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Biene Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Det er bare utroligt alt det en hund pludselig har brug for når man handler på zooplus, har i det også sådan? Og har i købt nogle spændende ting, som vi burde prøve derfra en dag? Altså Altså :nar: Ja de har frygteligt mange uundværlige ting:blink:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts