Gæst Elida Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Er der nogen som har erfaring med at bruge en hundelufter ? Har brug for hjælp pga jeg er kommet til skade med min fod ! Vores hund er 1,5 år gammel lab ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Hvor bor du henne i landet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Elida Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Jeg bor i Virum ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Ah okay, ja det bliver for dyrt for mig at tage derop hver dag, ellers ville jeg have tilbudt at lufte. Har selv en 9-årig lab, der går gode lange ture. Æv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2012 Jeg har brugt hundelufter til både min tidligere og nuværende hund. Specielt med den gamle hund var jeg meget obs på at bruge en "rigtig" hundelufter, da han kunne være ret voldsom, og i øvrigt havde nogle helbredsmæssige problemer. Jeg giver ca. 1.200-1.500 kr. for et 10 turskort i Århus. En tur er ca. en time, og der bliver lavet logbog m.v. Prøv at søg på hundelufter på google, så dukker der nok noget op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2012 Jeg vil da gerne lufte din hund indtil din fod er kommet iorden. Er din hund vant til at komme i Geelskov?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts