Hop til indhold

Udstilling i Ballerup den 20-21 sep - hvem kommer ?


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Hæ hæ og vi som kom for sent til at få Simbassen meldt til ! Ren og skær skal / skal ikke og så var det lige pludselig bare for sent, men godt det samme, men de oplevelser det ser ud til, at I alle har haft derover. Min kusine og hendes mand var der med deres Berner og det var heller ikke lige just lyksaligt, så alt i alt var det vist godt at vi blev hjemme på Fyn !!! :mrgreen:

 

Eeeej, DKK-dommeren var god nok, det var ham i Retrieverklubben om søndagen der ikke havde forstand på goldens :mrgreen:

 

(DKK-dommeren stod i øvrigt i lab.ringen på Retrieverklubbens udstilling dagen efter. ØV! :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 164
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Eeeej, DKK-dommeren var god nok, det var ham i Retrieverklubben om søndagen der ikke havde forstand på goldens :mrgreen:

 

(DKK-dommeren stod i øvrigt i lab.ringen på Retrieverklubbens udstilling dagen efter. ØV! :lol:)

 

Oki, så har man da hørt det med !!! Ej, det udstillings-halløjsa er nu bare for spøjst. Ha ha ha, tænk hvis man tog det seriøst ! Det ville jo være oprørende for ens sjæl !!! Nej, to røde bånd, når vapser er fyldt 9 mdr så han kan blive avlsgodkendt hvis HD / AA-fotoene siger god for det til den tid, så er jeg såmen alt rigeligt tilfreds. Jeg kommer vist aldrig sådan rigtigt til at gå op i, hvad en eller anden person nu mener om min hunds exteriør. Jeg ved jo han er smuk og perfekt. Misser dommer-manden det krystal-klare faktum er det jo bare en skam ha ha ha :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay... Problemet vil være, at billederne her har en begrænset størrelse, så jeg må mindske dem en del inden jeg viser dem... Tror jeg nok...

 

Jeg forsøger liiiige at sætte dem på uformindskede..

 

--Jo! det er vist fintnok...

 

Når du vil kopiere dem til din computer, så skal du bare først klikke på hver enkelt, --og så kan du vist klikke en gang til så billedet bliver vist i maximal størrelse. Og så kan du gemme ved at højreklikke..

 

Nå, men der kommer flere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Terrieren er fjernet! Jeg tog den osse kun med for kuriositetens skyld... Hvad lavede dog den hund i en retrieverring??? :roll:

 

Du skal bare klikke på billederne så de bliver så store som muligt. Jeg tror, der skal klikkes 3 gange.

 

Men hvis du vil have dem i højere opløsning, så er de oprindelige billeder ca dobbelt så store på hver led...

Det første af fredsommelige liggende Noomi er oprindeligt på 2380x1651

Billedet her på siden er max 1548x1074

--Men det kommer an på, hvordan du bruger billederne. På computer er det rigeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Terrieren er fjernet! Jeg tog den osse kun med for kuriositetens skyld... Hvad lavede dog den hund i en retrieverring??? :roll:

 

Du skal bare klikke på billederne så de bliver så store som muligt. Jeg tror, der skal klikkes 3 gange.

 

Men hvis du vil have dem i højere opløsning, så er de oprindelige billeder ca dobbelt så store på hver led...

Det første af fredsommelige liggende Noomi er oprindeligt på 2380x1651

Billedet her på siden er max 1548x1074

--Men det kommer an på, hvordan du bruger billederne. På computer er det rigeligt.

 

De ser fine ud som jeg har gemt dem, samme størrelse som mine andre billeder når man åbner dem med mediaplayer :5up:

 

Terrieren var ringsekretærens hund (hende der skrev kritikken), den kom ind og ligge i teltet da vi gik i gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

De ser fine ud som jeg har gemt dem, samme størrelse som mine andre billeder når man åbner dem med mediaplayer :5up:

 

Terrieren var ringsekretærens hund (hende der skrev kritikken), den kom ind og ligge i teltet da vi gik i gang :-D

 

---Det så godtnok bare sjovt ud for udenforstående, at den lille hund skulle luftes inde i ringen lige midt i fremvisningen af goldens..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle lige til at spørge om du ikke havde nogle billeder af Bimsen :D ... og ja - hun solgte i hvert fald løveracen ret godt lige der :mrgreen:

 

--Jeg har et par fra ringen osse. Men billedkvaliteten er ringe. Der er ikke lys nok i hallen, og det er ikke til at komme tæt nok på med kameraet, til at blitzen gør nogen gavn... Surt!

 

Men koss!! hvor er hun yndig, den lille dame... Og man kan da fornemme hvordan hun tripper afsted i sin fine klipning i ringen... :hjerte:

 

Jeg håber da, at hun er kommet godt hjem igen? At hun ikke er blevet stjålet undervejs... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...