Hop til indhold

Udstilling i Ballerup den 20-21 sep - hvem kommer ?


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Ja jeg skal måske ud og kigge :-D Og kunne godt tænke mig at høre, om nogle af de dejlige hunde herindefra skal udstilles i den weekend ? :blink:

 

Eller bare hvem, der kommer ind og kigger :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 164
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Autonoomi bliver udstillet (men det er ikke nødvendigvis et kønt syn, ikke hvis hun har tænkt sig at hoppe, danse og bide i snoren som sidst :shock::megaked:)

 

 

Så. Pjat med dig. Vaps er lille endnu og skal bare komme og være lækker, hvad hun ikke ser ud til at have problemer med. Frisk mod og hun skal nok komme efter det. Voksen og uden pjat og pjank kan en hund såmen hurtigt blive, så nyd det så længe hun er et lille pjanke-hoved :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så. Pjat med dig. Vaps er lille endnu og skal bare komme og være lækker, hvad hun ikke ser ud til at have problemer med. Frisk mod og hun skal nok komme efter det. Voksen og uden pjat og pjank kan en hund såmen hurtigt blive, så nyd det så længe hun er et lille pjanke-hoved :-D

 

Jamen det er faktisk ved at være sidste udkald for at lave den slags narrestreger, en lille uge efter udstillingen fylder hun 9 mdr. og SÅ klapper fælden altså :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er faktisk ved at være sidste udkald for at lave den slags narrestreger, en lille uge efter udstillingen fylder hun 9 mdr. og SÅ klapper fælden altså :cry:

 

Slap af. Så kommer hun i junior klassen og den er såmæn ikke meget anderledes end hvalpeklassen. Nej, du har grund til bekymring, hvis den lille dame hopper og danser, når du flytter hende i mellemklassen som 15 måneders eller hun rammer Åben klasse som 19 måneders. Lige nu øver vi os bare og har det sjovt lige meget om det er som baby, hvalp eller junior :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gruppe 8 er ganske rigtigt på lørdag - sammen med 1, 5 og 9.

 

Jeg tager også et smut forbi med en springer og en welsh springer. Egen mindste hund er stadig baby, og derfor for lille til egen optræden. Men har da tænkt at tage hende med, så hun kan dufte lidt til savsmulden.

 

Og eftersom heller ikke jeg tager til Herning, er det også min sidste mulighed for, at få fyldt op i depoterne med tyggepinde og lignende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Slap af. Så kommer hun i junior klassen og den er såmæn ikke meget anderledes end hvalpeklassen. Nej, du har grund til bekymring, hvis den lille dame hopper og danser, når du flytter hende i mellemklassen som 15 måneders eller hun rammer Åben klasse som 19 måneders. Lige nu øver vi os bare og har det sjovt lige meget om det er som baby, hvalp eller junior :-D

 

Nå, pyh, jeg troede at det var NU rebet strammes :shock::oops::mrgreen: Så er jeg mere rolig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

og ps: Der skal jo mere end ungdommelig hop og spring til en dårlig bedømmelse eller en diskvalificering. Så skal I da hen til noget med at tage en luns af dommerens hånd eller andet af samme skuffe...

 

 

Aaaaj, ganske vist er hun autonom, men det kunne hun dog alligevel ikke finde på (kun for sjov i hvert fald, kunne hun måske godt komme til at tygge lidt i en hånd eller et ærme eller nå'et :engel:). Hun tog det da også i stiv arm da dommeren sidste gang bøjede sig ind over hende og kyssede hende oven på hovedet :mrgreen::lol: Han var hyg'li', syntes hun :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Thailo og jeg skal selvfølgelig ud og heppe på Noomi (eller måske er det mest Nollike der har brug for det :lol:).

 

Så skal vi også have hamstret gufferting, for det er årets sidste udstilling for vores vedkommende. Håber at se et par Forumbrugere derude. :vinken:

 

I stedet for hep vil jeg nok hellere hvis du kan skaffe en Valium?? :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gruppe 8 er ganske rigtigt på lørdag - sammen med 1, 5 og 9.

 

Jeg tager også et smut forbi med en springer og en welsh springer. Egen mindste hund er stadig baby, og derfor for lille til egen optræden. Men har da tænkt at tage hende med, så hun kan dufte lidt til savsmulden.

 

Og eftersom heller ikke jeg tager til Herning, er det også min sidste mulighed for, at få fyldt op i depoterne med tyggepinde og lignende.

 

Kan du så ikke sladre om hvornår springerne er på sådan bare ca. og i hvilken ring?

 

Jessbarnet kunne jo godt bruge lidt opvarmning/tilvænning og så er det jo en oplagt mulighed :mrgreen: Og min sidste mulighed for at fylde depoterne op eftersom den bedre halvdel skal med til Herning=mit dankort forsvinder helt mystisk i den weekend, når jeg har ham med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du så ikke sladre om hvornår springerne er på sådan bare ca. og i hvilken ring?

 

Jessbarnet kunne jo godt bruge lidt opvarmning/tilvænning og så er det jo en oplagt mulighed :mrgreen: Og min sidste mulighed for at fylde depoterne op eftersom den bedre halvdel skal med til Herning=mit dankort forsvinder helt mystisk i den weekend, når jeg har ham med :mrgreen:

 

Hehe. Ja, kender godt det med det skjulte dankort. Havde selv kæreste med på Crufts i år, og fik slet ikke alt det med hjem, som jeg drømte om. Fik allernådigst lov til at købe et par sakse uden han brokkede sig voldsomt, men der gik grænsen så også. Sikkert fordi jeg kunne sælge det som en praktisk foranstaltning: jo mindre pels, jo mindre at fælde af...

 

Jeg tager jo som bekendt Ayoe med, så syntes bestemt vi skal lade de to vælte stedet som opvarmning til vores næste showdown dagen efter. Så skal folk nok få noget at se på når vi er i ringen.

 

Springerne går på efter 25 amerikanere i ring 12. Så det bliver vel omkring kl. 11-11.30. 21 springere og derefter er der 12 welsher.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...