Gæst Mostgaard Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Kære alle herinde. Vi leder med lys og lygte efter en ORDENTLIG hundepension. Det er snart ligegyldigt hvilken pension jeg læser om, så er der sket slemme ting og sager... Vi har en lille dværgpuddel på knap 1,5 år som aldrig har været på pension før. Vi vil meget gerne høre jeres erfaringer med hundepensioner på Sjælland, og ikke pensioner hvor der er 30 hunder og derover. Hellere en mindre pension. Prisen er underordnet, men PLEJEN skal være uovertruffen:o)) Håber at høre fra jer herinde:o)) God weekend - Katja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2012 Kære alle herinde. Vi leder med lys og lygte efter en ORDENTLIG hundepension. Det er snart ligegyldigt hvilken pension jeg læser om, så er der sket slemme ting og sager... Vi har en lille dværgpuddel på knap 1,5 år som aldrig har været på pension før. Vi vil meget gerne høre jeres erfaringer med hundepensioner på Sjælland, og ikke pensioner hvor der er 30 hunder og derover. Hellere en mindre pension. Prisen er underordnet, men PLEJEN skal være uovertruffen:o)) Håber at høre fra jer herinde:o)) God weekend - Katja Behøver det være en hundepension ? - ellers tjek dette link https://www.facebook.com/?ref=logo#!/HojlandsHundepasning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cylle Besvaret Januar 31, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2013 Jeg kan klart anbefale AA Hundecenter som er og altid har været den bedste hundepension overhovedet Deres website hedder aahundecenter.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Januar 31, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2013 Jeg kan klart anbefale AA Hundecenter som er og altid har været den bedste hundepension overhovedetDeres website hedder aahundecenter.dk Jeg prøver lige at spørge igen (har spurgt i en anden tråd: har du selv fået passet din hund der og hvad er det ved en pension, som du lægger vægt på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Februar 3, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2013 Dyreinternatet i Rødovre har oprettet en hundepension ( vist noget helt nyt ) , internatshundene bliver ialtfald passet super godt - 3 x luftning + beskæftigelse dagl , så mon ikke det samme gælder pasningshundene? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Februar 3, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2013 Gammel tråd, meen... Elsang Dyrepension | Ferie med god samvittighed Pimpernels ***** Har kun hørt godt om dem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Peach Besvaret Februar 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2013 Har brugt en i måløv mange gange til min gamle lab. De har eget bur og gård og de hunde der kan sammen bliver lukket ud på et kæmpe indhegnet området så de kan gå der og hygge sig hele dagen hvis de har lyst. Den sidste gang hun var derude ville hun næsten ikke med hjem igen;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts