Retrieveren Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Ja nu er det ved at være tid til at jeg skal have nyt halsbånd til hundebassen. Han er 15 mdr. nu - tror I det er for tidligt at købe et halsbånd han skal kunne passe i flere år frem? Har kigget på de her, fordi jeg gerne vil have en bred en. Han har den kun på når vi går tur, og har aldrig halsbånd på herhjemme. Jeg har kigget på disse halsbånd, men hvilke farve skal jeg dog vælge? Halsbånd med navn Har selv kig på sort eller mørkegrå og så med hvid eller lyseblå skrift hvor der står Barney. Men synes så alligevel også det kunne være sjovt med en lidt anderledes farve. og så med halvkvæl, da den skal være til bare at trække over hovedet. hvilke farve synes du vil passe til Barney? Her er et billede af ham: han bliver endnu mørkere med tiden, så helt rød med hvide faner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Juli 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Nå ja - hvilken bredde tror I der vil passe? Bliver 5 cm for bredt - vil det mon være nok med 4 cm? men vil den så stadig dække flere halsvirvler og være god når han nu ikke helt har lært at gå pænt i snor endnu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Jeg er jo bare vild med grøn og synes grøn klæder min gule pige rigtig godt:) Jeg tror du skal holde dig fra de røde farver, vil tro kontrasten er pænest.. Bredden har jeg ikke styr på hvor meget der skal til før det dækker hvor mange halsvirvler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Olivengrønt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Mener jeg har en 5cm bred halsbånd til at ligge herhjemme. Jeg kan jo prøve at tage den med en dag så kan du se "bredden" til Barney Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts