Gæst Miss_menelli Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Yoda havde sit første møde med haveslangen i dag,,,, Det var en fest uden lige og selvom jeg ikke havde kameraet indstillet ordentligt, så fejler motivet ikke noget. Så bær over med de lidt sære farver og belysningen Næææææ...... Hvad er det? Uhhhh... Vand... Jeg fanger det! Hov, adr, vådt! Jeg gir' ik' op, gør jeg ikke! HAPS! Ei, lad nu være med at ren ud af munden på mig igen, altså.... Haps igen Tosse :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Hunde og vandslanger bliver aldrig kedeligt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Hunde og vandslanger bliver aldrig kedeligt :5up: Hehe - Ikke med Yoda i nærhden i hvertfald! De to andre skynder sig ind - De gider ikke den slags pjat Der er det kun vand der ligger i et hul, der er interessant - om det hul så er et hav, en bæk eller en sø, er så fuldstændig ligegyldigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Han ser ud til at hygge sig Super gode billeder af lækkerhedshvalp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Skøn, skøn, skøn er han og vandslangen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Wow, skønne dreng! Og rigtig fede billeder! :5up: Han har bare fest :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Juli 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2012 :klap::banan:: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts