Hop til indhold

Ulvehybrid


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Altså nu er jeg blevet forvirret igen (alt ved det gamle), men here goes: Skal man have tilladelse for at have en ulvehybrid eller kan man bare købe sådan et kræ, hvis man har lyst ? Nej, den er ikke på ønskesedlen. Det er et forstyrret kræ efter min bedste overbevisning. Jeg er bare og som altid; nysgerrig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså man skal have tilladelse til at have kattehybrider herhjemme, mener enda at for servalhybriderne at det er helt ind til F2 man skal have et papir på dem...

 

Så mon ikke det samme er for ulvehybriderne, eller bare F1...:confused:

 

Men mener generelt at hybrider er ganske uetiske, på grænsen til det perverse...:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså man skal have tilladelse til at have kattehybrider herhjemme, mener enda at for servalhybriderne at det er helt ind til F2 man skal have et papir på dem...

 

Så mon ikke det samme er for ulvehybriderne, eller bare F1...:confused:

 

Men mener generelt at hybrider er ganske uetiske, på grænsen til det perverse...:evil:

 

Ja, jeg ved heller ikke lige, hvad ideen med hybrider er, men any way: Tak for svar. Så blev det da løst :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jo de "officielle" hybrider som Saarlos Wolfhond og Ceskoslovensky Vlcak. Dem er der ingen begrænsninger på, bortset fra at de seriøse klubber ikke sælger til nogen de ikke kender, medmindre vedkomende først har fået 2-3 medlemers anbefalinger. Om de er blevet mere pengeliderlige og mindre påpasselige siden hen skal jeg ikke kunne sige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...