Gæst chanto Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Hejsa Jeg står i den situation, at jeg faldt over den sødeste cocker spaniel på 2 år.. Jeg har i forvejen en lille legesyg prazsky krysarik på 3 år. Jeg skal hente den "lille" indenfor et par dage, måske i morgen:-D... hvordan gør jeg det bedst ved afhentning og første møde?? evt. andet i synes er relevant, alle råd modtages med kys hånd!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chanto Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 det skal lige sides, at jeg ikke er helt nybegynder med voksne hunde men jeg ønsker bare den bedste start for alle parter... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Jeg ville lade dem mødes et neutralt sted, så de kan hilse på hinanden - så kan I gå en lille tur og så derefter gå hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 mødes på neutral grund og gåtur, er det bedste , som Beaglepack siger. Deslige ville jeg fjerne alt der kan rivaliseres om i hjemmet. Og husk, mange cockerer lider af resurseforsvar, som jo særlig kommer til udtryk ved stress. Hav evt et børnehegn klar, hvis de lige skal skilles ad i starten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Som de andre har sagt... Lad dem mødes på neutral grund.. Sørg for at er i to personer så en kan tage hver hund hvis noget skulle ske... Fjern alt legetøj og gamle gnave ting, så de ikke kan komme op og skændes omkring det. Lad dem IKKE være alene hjemme "sammen", før end du er 100% sikker på at de kan sammen. Tillykke med familie udvidelsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts