Lab-lover Skrevet Juli 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Vi tager igen en tur til Luxembourg.. Sidst havde jeg jo pludselig en halt hund i ringen og titlen kom ikke med hjem Denne gang får vi følgeskab af en brun pige, som også skal prøve kræfter med championklassen.. Så fik jeg jo den geniale idé at Cody og Vilma da skal tilmeldes i par-klasse. De er begge brune, begge pragteksemplar af deres race Så det skal vi da lige prøve Så kommer vi bare til det praktiske: Foregår det kun i store ring, eller skal de bedømmes i labberingen først Jeg tror faktisk aldrig jeg har set par-klasser, trods mine rejser rundt omkring. Regner med at vi træner "ringtræning" på vores tur derned. De er begge garvede udstillingshunde og de er gode venner, så det burde ikke være det store problem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Da vi var til Juleskue i DKK tilbage i ruder knægt, der var det i store ring, at der var par klasse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Det plejer kun at være i store ring, jeg skal også have trænet med den lille nye, så ham og Katla kan komme i parklasse. Vi starter ud med at prøve det i næste måned til skue, så der skal lige øves lidt inden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Jeg har kun set par-klasser til skuer, og der har det været i store ring, men det er jo begrænset hvor mange sådan et lille kreds-skue kan samle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Par klasser er skam ved alle udstillinger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Par klasser er skam ved alle udstillinger. Jeps, men jeg har kun selv deltaget i et enkelt skue. Min hund er ikke just udstillingsmateriale:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Jeps, men jeg har kun selv deltaget i et enkelt skue. Min hund er ikke just udstillingsmateriale:mrgreen: Nej det var nu også mere til Dorte, men den næste du får Jeanette bliver en lille/stor udstillings stjerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Nej det var nu også mere til Dorte, men den næste du får Jeanette bliver en lille/stor udstillings stjerne Og til de rigtige udstillinger kommer vi ikke i store ring, så vi er som regel gået på det tidspunkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Nej det var nu også mere til Dorte, men den næste du får Jeanette bliver en lille/stor udstillings stjerne Mmm måske.. Det kan jo gå hen og blive dyrt:lol:. Nu er det så ikke der min interesse ligger:genert: og jeg vil hellere bevæge mig over i den mere sporty udgave og være sikker på at få en hund, der gider bevæge sig (ikke minded på nogen, der udstiller, men blot på at jeg har et kræ, der ikke gider noget, og sådan et gider jeg ikke ha igen:-D Dog VIL jeg have fjæset:lun:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Mmm måske.. Det kan jo gå hen og blive dyrt:lol:. Nu er det så ikke der min interesse ligger:genert: og jeg vil hellere bevæge mig over i den mere sporty udgave og være sikker på at få en hund, der gider bevæge sig (ikke minded på nogen, der udstiller, men blot på at jeg har et kræ, der ikke gider noget, og sådan et gider jeg ikke ha igen:-D Dog VIL jeg have fjæset:lun:) Sådan en har jeg jo i Maggie - doven er vist det sidste ord, man kan bruge om hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Tak for svar.. Så er vi da sikre på en tur i store ring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Nå.. Havde lige overset reglen med at hundene skulle ha samme ejer. Skidt pyt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Nå.. Havde lige overset reglen med at hundene skulle ha samme ejer. Skidt pyt.. Det er da hurtigt ordnet, en (begge) bliver bare delejer af den anden hund, vupti parklasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Det er da hurtigt ordnet, en (begge) bliver bare delejer af den anden hund, vupti parklasse Så fik Cody søreme en Co-owner mere.. Utrolig at man skal "fuske" for at deltage i en sk.... parklasse Hun føler sig meget heldig. Det er jo ikke hver dag man får smidt en 3 x champion i nakken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Nå.. Havde lige overset reglen med at hundene skulle ha samme ejer. Skidt pyt.. Skal de? Det skulle de da ikke til skue tilbage i 2005 (eller var det 2006?:hmm:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Skal de? Det skulle de da ikke til skue tilbage i 2005 (eller var det 2006?:hmm:) Det skal de i udlandet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Hint: de tjekker ikke hos hjemlig kennel klub om ejerforholdet nu også er som på tilmelding... (siger ejeren af en hund, der nu i 6 år har haft anden ejer i Tylleland). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Hint: de tjekker ikke hos hjemlig kennel klub om ejerforholdet nu også er som på tilmelding... (siger ejeren af en hund, der nu i 6 år har haft anden ejer i Tylleland). Jeg har fået sendt anmeldelserne afsted med hver sin ejer Men der sidder heldigvis en sød mand i den anden ende af mailen, så har skrevet og fortalt at hunden har medejer. Så hun får lige lov at være medejer til 3. september.. Så håber jeg den går.. Nu vi skal derned alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Jeg har fået sendt anmeldelserne afsted med hver sin ejer Men der sidder heldigvis en sød mand i den anden ende af mailen, så har skrevet og fortalt at hunden har medejer. Så hun får lige lov at være medejer til 3. september.. Så håber jeg den går.. Nu vi skal derned alligevel Jo, mon ikke det gør. Jeg krydser i hvert fald fingre for jer! Prøv lige at tjek en pokal der kunne scores for en BIS2 par sidst der var udstilling i Luxembourg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts