Hop til indhold

Det der med par-klasse

Recommended Posts

Vi tager igen en tur til Luxembourg..

Sidst havde jeg jo pludselig en halt hund i ringen og titlen kom ikke med hjem :cry:

Denne gang får vi følgeskab af en brun pige, som også skal prøve kræfter med championklassen..

Så fik jeg jo den geniale idé at Cody og Vilma da skal tilmeldes i par-klasse.

De er begge brune, begge pragteksemplar af deres race :cool:

Så det skal vi da lige prøve

Så kommer vi bare til det praktiske:

Foregår det kun i store ring, eller skal de bedømmes i labberingen først :confused:

Jeg tror faktisk aldrig jeg har set par-klasser, trods mine rejser rundt omkring.

Regner med at vi træner "ringtræning" på vores tur derned.

De er begge garvede udstillingshunde og de er gode venner, så det burde ikke være det store problem

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det var nu også mere til Dorte, men den næste du får Jeanette bliver en lille/stor udstillings stjerne ;)

Mmm måske.. Det kan jo gå hen og blive dyrt:lol:. Nu er det så ikke der min interesse ligger:genert: og jeg vil hellere bevæge mig over i den mere sporty udgave og være sikker på at få en hund, der gider bevæge sig (ikke minded på nogen, der udstiller, men blot på at jeg har et kræ, der ikke gider noget, og sådan et gider jeg ikke ha igen:-D Dog VIL jeg have fjæset:lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmm måske.. Det kan jo gå hen og blive dyrt:lol:. Nu er det så ikke der min interesse ligger:genert: og jeg vil hellere bevæge mig over i den mere sporty udgave og være sikker på at få en hund, der gider bevæge sig (ikke minded på nogen, der udstiller, men blot på at jeg har et kræ, der ikke gider noget, og sådan et gider jeg ikke ha igen:-D Dog VIL jeg have fjæset:lun:)

Sådan en har jeg jo i Maggie - doven er vist det sidste ord, man kan bruge om hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Hint: de tjekker ikke hos hjemlig kennel klub om ejerforholdet nu også er som på tilmelding... (siger ejeren af en hund, der nu i 6 år har haft anden ejer i Tylleland).

Jeg har fået sendt anmeldelserne afsted med hver sin ejer :(

Men der sidder heldigvis en sød mand i den anden ende af mailen, så har skrevet og fortalt at hunden har medejer. Så hun får lige lov at være medejer til 3. september..

Så håber jeg den går.. Nu vi skal derned alligevel

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået sendt anmeldelserne afsted med hver sin ejer :(

Men der sidder heldigvis en sød mand i den anden ende af mailen, så har skrevet og fortalt at hunden har medejer. Så hun får lige lov at være medejer til 3. september..

Så håber jeg den går.. Nu vi skal derned alligevel

Jo, mon ikke det gør. Jeg krydser i hvert fald fingre for jer!

Prøv lige at tjek en pokal der kunne scores for en BIS2 par sidst der var udstilling i Luxembourg!

holger-randi.lux.pair-bis2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites