Hop til indhold

Kendte ansigter - nye stillinger


Gæst snowflake
 Share

Recommended Posts

Gæst snowflake

Lisbeth Kokholm, butikschef i Farmland Erritsø, har netop sagt sin stilling op. Lisbeth forbliver i branchen i det hun skal tiltræde som butikschef i Maxi Zoo, Tilst.

 

Lenni Andresen, elev i Farmland Erritsø, skifter til Farmland Horsens hvor han bl.a. skal varetage akvarieafdeling samt krybdyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lisbeth Kokholm, butikschef i Farmland Erritsø, har netop sagt sin stilling op. Lisbeth forbliver i branchen i det hun skal tiltræde som butikschef i Maxi Zoo, Tilst.

 

Lenni Andresen, elev i Farmland Erritsø, skifter til Farmland Horsens hvor han bl.a. skal varetage akvarieafdeling samt krybdyr.

 

:confused::confused::confused: Undskyld, men hvad går det her ud på????

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Eller en forståelig forklaring bare :mrgreen:

 

I har stadig ikke fundet ud af hvem hun er?

 

Næh :mrgreen: Så i mellemtiden kan vi jo lige så godt have det lidt sjovt ik'? :mrgreen:

 

 

 

Jeg sidder så samtidig med en fornemmelse af at jeg egentlig er fløjtende ligeglad med hvem det er :engel:Jeg synes bare at det var en underlig tråd at oprette...

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh :mrgreen: Så i mellemtiden kan vi jo lige så godt have det lidt sjovt ik'? :mrgreen:

 

 

 

Jeg sidder så samtidig med en fornemmelse af at jeg egentlig er fløjtende ligeglad med hvem det er :engel:Jeg synes bare at det var en underlig tråd at oprette...

 

Sjovt er godt.....

 

 

 

Nemlig, meget underligt...men det har jo også sin charme :blink:

 

 

Vi kunne jo kører lidt på tanten, når nu i ikke får hendes jubii navn, så kan vi jo gætte på hendes alder? Jeg tror godt hun kan tage det.

 

 

Og med hensyn til hendes jubii ting.......så kender tanten ninjamor, ved ikke om det kan hjælpe dig på vej

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt er godt.....

 

 

 

Nemlig, meget underligt...men det har jo også sin charme :blink:

 

 

Vi kunne jo kører lidt på tanten, når nu i ikke får hendes jubii navn, så kan vi jo gætte på hendes alder? Jeg tror godt hun kan tage det.

 

 

Og med hensyn til hendes jubii ting.......så kender tanten ninjamor, ved ikke om det kan hjælpe dig på vej

 

Altså, hvem kender IKKE Ninjamor??? Så det er da ikke meget hjælp at gå efter :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...