Hop til indhold

Hej til alle


Gæst A-team of loving
 Share

Recommended Posts

Hej tilbage :vinken:

 

Og tak for dine smukke ord om mine hunde :klap: de varmer :lun:

 

Og ja, jeg forstår skam godt din sidebemærkning , det er noget underligt og kedeligt når/hvis man er så forpippet på at sygliggøre hunde :hmm:

 

Og det er vel og forhåbentligt da heller ikke derfor vi er her ???? Vi vælger jo heller ikke alle ens hunde, for vi er nemlig så forskellige allesammen, og hvor ville verden dog være kedelig , hvis vi alle skulle spores ind til noget bestemt... :genert:

 

Og tror såmænd da heller ikke at der er nogen positiv fremtid i det, så hurra for vores ret til at være og vælge forskelligt :hjerte:

 

Velkommen til. Hvis du virkelig mener at du udelukkende er her for hyggens skyld, så vil det nok være smart at undlade bemærkninger som den fremhævede, du kan ikke med ret forvente at der ikke bliver reageret på det vel? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Velkommen til :-)

Hold fast hvor er de smukke de hvide Collier :lun:

Har selv haft en Collie for maaaaange år siden. Men ikke en hvid :-)

 

IIhh TUSIND TAK :hjerte:

 

Og jeg syntes jo også at de er så smukke og specielle :lun: og jeg viste såmænd da ikke at de fandtes, før jeg rendte ind i min første ( som er importeret, men gr. skilsmisse blev solgt)

 

Men de er totalt vidunderlige, og da jeg faldt pladask, så var jeg jo bare nødt til selv at importere, så jeg kan have glæden ved de små charmerende hvalpe.... :hjerte:

 

Og sørge for at de får ligeså gode og kærlige hjem, hvor de bliver elsket og værdsat som jeg jo selv har så meget glæde ved at føle .... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Velkommen til. Hvis du virkelig mener at du udelukkende er her for hyggens skyld, så vil det nok være smart at undlade bemærkninger som den fremhævede, du kan ikke med ret forvente at der ikke bliver reageret på det vel? ;-)

 

 

Skal vi ikke bare aftale at du holder dig væk fra mig og mine tråde ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi ikke bare aftale at du holder dig væk fra mig og mine tråde ??

 

Næh :genert: Nu er det her jo et debatforum, så jeg har jo lige så meget ret til at deltage som du har. Hvis du vil være fri for at se mine indlæg, så har du jo muligheden for at bruge ignorerfunktionen :vedikke: Men kan du virkelig ikke se fornuften i det jeg skriver?

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til. Hvis du virkelig mener at du udelukkende er her for hyggens skyld, så vil det nok være smart at undlade bemærkninger som den fremhævede, du kan ikke med ret forvente at der ikke bliver reageret på det vel? ;-)

Ja, her er jeg så enig.. A-team, lad nu for pokker være med at puste mere til ilden! Hvis jeg var dig, ville jeg lade det ligge nu og bare respektere, at nogle mennesker (inklusive mig selv) ser anderledes på alt det her end dig og så.. Ja, lade være med at kommentere mere på det.. Det fører ikke noget godt med sig.. Så lad det nu bare ligge :-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Næh :genert: Nu er det her jo et debatforum, så jeg har jo lige så meget ret til at deltage som du har. Hvis du vil være fri for at se mine indlæg, så har du jo muligheden for at bruge ignorerfunktionen :vedikke: Men kan du virkelig ikke se fornuften i det jeg skriver?

 

 

Bare lige for god ordens skyld, så er dette en præsentation, hvor jeg præsentere mig - det har intet med debat at gøre !!!

 

Og jeg mener da ikke at der er noget galt i at udveksle at jeg er enig med en anden bruger , eller det mener du da måske ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Ja, her er jeg så enig.. A-team, lad nu for pokker være med at puste mere til ilden! Hvis jeg var dig, ville jeg lade det ligge nu og bare respektere, at nogle mennesker (inklusive mig selv) ser anderledes på alt det her end dig og så.. Ja, lade være med at kommentere mere på det.. Det fører ikke noget godt med sig.. Så lad det nu bare ligge :-)

 

 

Jegrespektere fuldt ud at alle ikke har samme meninger , men der bør jo være plads til alle alligevel ikke ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare lige for god ordens skyld, så er dette en præsentation, hvor jeg præsentere mig - det har intet med debat at gøre !!!

 

Næh, men nu skrev du også "mig og mine tråde" så medmindre du har tænkt dig at blive ved med at præsentere dig eller udelukkende forblive i denne tråd så synes jeg at mit svar gav udmærket mening.

 

Og jeg mener da ikke at der er noget galt i at udveksle at jeg er enig med en anden bruger , eller det mener du da måske ?

 

Overhovedet ikke :5up: Du skal bare huske på, at der ikke er autocensur på Hunde-Forum, så dine indlæg bliver også læst af dem som ikke er enig med dig = du risikerer at få respons fra nogle som ikke er enige med dig. Derfor undrer det mig, at du smider en bemærkning som den jeg fremhævede i mit første indlæg, når du selv gerne ville væk fra at blive "forfulgt" og vel oprettede denne tråd for at få en ny start? Så er det ikke god stil selv at komme med slet skjulte hentydninger til tidligere debat og det var det jeg forsøgte at gøre dig opmærksom på. Du kan ikke forvente at de øvrige brugere af HF holder sig tilbage, når du selv puster til ilden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving

Griner... nej , jeg deler såmænd da også jeres mening :-D for det andet er gudsjammerligt kedeligt :stupid:

 

Og når jeg præsenterede mig under denne kategori, ja, så er det jo netop fordi jeg jo lige skal lære det hele at kende her.... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...