Hop til indhold

Hej til alle


Gæst A-team of loving
 Share

Recommended Posts

Gæst A-team of loving

Blev anbefalet dette hunde-forum af en veninde, og ja, så ville jeg da se om der var plads til mine hunde og mig her ;-)

 

Jeg faldt pladask for en Hvid Amerikansk Collie, der skulle have nyt hjem gr. skilsmisse.... og jeg havde nu aldrig set en Hvid Collie før - og så yderligere med BLÅ øjne , jeg var solgt på stedet !! :blink:

 

Hun kom hjem til os, og hun er en pragtstykke af hund, så blid og klog og ja, jeg er bare så ovenud lykkelig for hende.. :hjerte:

 

Syntes jo så at det da enlig var lidt underligt at jeg jo aldrig havde set en hvid Collie her i Danmark, så søgte jo så lidt rundt på nettet :slem:

 

Og der åbnede sig jo så en helt ny verden, som jeg sådan set ikke tænkte over før jeg rendte ind i min Collie pige :oops:

 

Nu har jeg så 4 Hvide Collier, som er en meget stor del af vores familie og hjerterum.

 

Og trods at der er nogen der mener at den Hvide Collie er døv, blind og andet SK*** snak , så kan jeg med sindsro sige at det ikke passer :lun:

 

Jeg vil meget gerne lige tilføje, at jeg IKKE er kommet til dette forum, for at skulle debattere/forsvare mine hunde , jeg er her såmænd udelukkende for at Hygge mig, og så naturligvis dele min glæde over mine hunde med jer :lol:

 

Så hej, hej med jer allesammen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg vil meget gerne lige tilføje, at jeg IKKE er kommet til dette forum, for at skulle debattere/forsvare mine hunde , jeg er her såmænd udelukkende for at Hygge mig, og så naturligvis dele min glæde over mine hunde med jer :lol:

 

Så hej, hej med jer allesammen :vinken:

 

Jamen, hej hej. Og velkommen til, hvis det er derfor du er herinde. Din blog kunne bare godt få mig til at tænke noget andet.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Jamen, hej hej. Og velkommen til, hvis det er derfor du er herinde. Din blog kunne bare godt få mig til at tænke noget andet.:hmm:

 

 

Jamen Jeg er her skam kun af de årsager som jeg har beskrevet.

 

Min blok er så bare en besvarelse på en ( flere ) der åbenbart gerne vil forfølge mig og mine hunde - og det gider jeg jo ikke at bruge tid på :hmm:

 

Som skrevet så vil jeg jo gerne hygge mig - positivt , vel og mærke - det har det andet intet at gøre med :stupid: så lidt kedeligt :roll: men håber jo naturligvis ikke at det fortsætter :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Så så dame.. Nu visker vi tavlen ren og starter på en frisk i denne her tråd.. Slut med alt det andet snak, okay? :-D

 

 

HELT igennem OKAY med mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror forøvrigt at jeg har opdaget at man ikke kan slette her i forum, er det rigtigt ?

Du kan ikke slette selve indlægget.. Men du kan slette teksten i indlægget, hvis du fortryder.. Dog kun i kort tid efter at indlægget er skrevet..Ved ikke lige hvor lang tid der går, men på et eller andet tidspunkt kan man ikke redigere mere i indlægget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Du kan ikke slette selve indlægget.. Men du kan slette teksten i indlægget, hvis du fortryder.. Dog kun i kort tid efter at indlægget er skrevet..Ved ikke lige hvor lang tid der går, men på et eller andet tidspunkt kan man ikke redigere mere i indlægget :-)

 

Okay, tak for det, så skal jeg lige være obs på det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan ikke slette selve indlægget.. Men du kan slette teksten i indlægget, hvis du fortryder.. Dog kun i kort tid efter at indlægget er skrevet..Ved ikke lige hvor lang tid der går, men på et eller andet tidspunkt kan man ikke redigere mere i indlægget :-)

 

Mener det er 30 min :-D

 

Og velkommen til...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Mener det er 30 min :-D

 

Og velkommen til...

 

 

 

Det er jo da alligevel længe man så kan ændre :-D Tusind tak for oplysningen - og til Velkomsten :vinken: så hej tilbage...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving

Må jeg lige spørge ... :confused:

 

Når jeg kikker på min egen side, så kan jeg jo se hvem der besøger den, nogen er lilla, nogen orange og de fleste grønne... Hvad betyder farveforskellene ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Velkommen til. Fedt billede du har i venstre side. Det rummer vist en masse kærlighed.

 

 

IIhh TAKK :-D og jo jeg elsker det billede også, der er nemlig SÅ sigende i Kærlighedens navn, sammenhold, vi værner om vores lille spæde start hos det nye liv der har set verden , og så tænker jeg altid på at de små spæde fødder jo så at sige skal holde på den lille nyfødtes krop og få Ham/hende trygt gennem livet.... :lun:

 

Så for mig et suverænt billede :hjerte: så tak fordi du bemærker det :5up: og :vinken: til dig også :-D

Redigeret af A-team of loving
Tastefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Hej Velkommen herinde :vinken:

Har fulgt lidt med på sidelinjen om dine meget smukke hunde :-D

Har selv ejet en meget hvid dalmatiner m/sorte pletter - som var meget hørende og seende (Kunne ikke lige dy mig :slem:)

 

Håber du bliver glad for at være herinde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Hej Velkommen herinde :vinken:

Har fulgt lidt med på sidelinjen om dine meget smukke hunde :-D

Har selv ejet en meget hvid dalmatiner m/sorte pletter - som var meget hørende og seende (Kunne ikke lige dy mig :slem:)

 

Håber du bliver glad for at være herinde :5up:

 

 

Hej tilbage :vinken:

 

Og tak for dine smukke ord om mine hunde :klap: de varmer :lun:

 

Og ja, jeg forstår skam godt din sidebemærkning , det er noget underligt og kedeligt når/hvis man er så forpippet på at sygliggøre hunde :hmm:

 

Og det er vel og forhåbentligt da heller ikke derfor vi er her ???? Vi vælger jo heller ikke alle ens hunde, for vi er nemlig så forskellige allesammen, og hvor ville verden dog være kedelig , hvis vi alle skulle spores ind til noget bestemt... :genert:

 

Og tror såmænd da heller ikke at der er nogen positiv fremtid i det, så hurra for vores ret til at være og vælge forskelligt :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Hej tilbage :vinken:

 

Og tak for dine smukke ord om mine hunde :klap: de varmer :lun:

 

Og ja, jeg forstår skam godt din sidebemærkning , det er noget underligt og kedeligt når/hvis man er så forpippet på at sygliggøre hunde :hmm:

 

Og det er vel og forhåbentligt da heller ikke derfor vi er her ???? Vi vælger jo heller ikke alle ens hunde, for vi er nemlig så forskellige allesammen, og hvor ville verden dog være kedelig , hvis vi alle skulle spores ind til noget bestemt... :genert:

 

Og tror såmænd da heller ikke at der er nogen positiv fremtid i det, så hurra for vores ret til at være og vælge forskelligt :hjerte:

Jeg er helt enig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...