Gæst Puddi Skrevet Juli 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2012 Om en uges tid tager vi på camping på Bornholm hvor vi skal bo i telt. Det er første gang vi skal ha vores 1 år gamle hund med. Er der noget vi har brug for at ha med, eller viden inden vi tager afsted? Alle gode råd tages imod med kyshånd:-) Men ih hvor blir det skønt at ha den lille hundebasse med på ferie, tror hun vil elske camping livet, lige så meget som vi gøre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Vi har et spyd med til at sætte ham fast med udenfor teltet, der stod han kun kort tid af gangen, og så en vamdskål,og vandflasker, et tæppe hvor den kan ligge, og et håndklæde kun til de beskidte poter... Køb evt. Kødben el. Legetøj dn kan hygge med. Og foder:mrgreen: god tur:-D og hundeposer:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Årh det lyder hyggeligt:) god ferie. ville også være obs på ekstra håndklæder(har så også en hund der nærmest får beskidte poter ved bare at kigge ud af havedøren:rolleyes:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Hvis i skal krydse sverige ( der hvor jeg bor er det letteste at krydse sverige for at komme til bornholm ) så skal i huske hundepas og vacciner og det har i sikkert styr på, hvis det er, nævner det bare alligevel. Min Teitur var altid med på camping, han har været med på teltture og kanoture og vandreture. Han elskede det. Det kan blive koldt om natten i et telt og derfor kan det være godt at have dyne eller sovepose med til hunden. Min havde sin egen sovepose, som jeg havde købt for 149 kr i aldi. Så lynede jeg den op og så puttede han i den og med den over sig. Vandflasker så man ikke hele tiden skal hente vand, men bare nemt kan fylde op i skålen. Hundenposer kan bruges til mange ting. lang line og spyd i jorden et regdækken til hunden kan være godt hvis det regner meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Det lyder som om vi har nogenlunde styr på det:-) Men hun får sin junior dyne med og så er det meningen at hun skal sove hos os, så hun ikke bliver kold og utryg. Er spændt på hvad hun vil sige til at de lyde man kan høre fra teltet. Pas og vaciner er ordnet. Jeg tager også hendes telt med, så hun har sin egen plads at trække sig tilbage på, i løbet af dagen. Uh det bliver så spændende hvad hun siger til det hele. Håber hun vil elske det, for vi er på camping hver sommer. Men mon ikke hun bare synes det er skønt, når familien er med hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2012 Jeg har lige haft pigerne med på 1 uges camping. Havde købt komposthegn, og lavet hundegård udenfor forteltet - det nød de i fulde drag de to tøser... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Ej det vidste jeg slet ikke at man måtte. Vi er mange der tager afsted sammen, så vi har ligesom et hjørne af campingpladsen. Så der vil hun godt ku gå løs. Det er hun nemlig super dygtig til. Men det er godt nok smart med det hegn:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts