Rams Skrevet Juli 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 Jeg leder efter en bamse, der ligner en korthåret hønsehund. Altså ikke sådan fuldkommen look-alike. Men en lille sød bamse-hund, der er korthåret og ligner lidt. Nogle der ved hvor man kan købe sådan en på nettet eller evt. i en butik? Min svigerinde får en lille søn (regner hun med) om snart. Hendes kæreste er jagtmand og drømmer om engang at få en korthåret hønsehund. Dette har han gjort siden han var teenager. Så derfor kunne det være sjovt, at gutterne gav deres 'fætter' sin første bamse og at den lignede faderens drømme hund:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Prøv build a bear...der har jeg da fået en boxer fra engang....hehe...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 12" German Pointer Douglas Ivan German Short Haired Point 23 Inch 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Ej jeg misforstod bare titlen SÅ meget at jeg måtte læse tråden Troede du ville have en bamse... "Til mennesker der ligner en hund".... Bare rolig.. Det var min fejl, du har skrevet det korrekt, jeg undskylder mit dumme indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 12" German Pointer Douglas Ivan German Short Haired Point 23 Inch Hvordan har du dog fundet dem? Det ER jo lige dem!:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Er der nogen, der har købt ved Amazon.com før? Det er et okay sted, at købe fra, er det ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Jeg køber en del hos Amazon.co.uk og Amazon.de, og der har aldrig været problemer. Hvis man køber fra Amazon.com skal man være opmærksom på at varen kommer fra USA og der derfor kan komme told på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Den fra amazon.com er 1 meter høj!! Tror, at det bliver lidt for sindssygt!! Den anden Umulia linker til, passer noget bedre i størrelsen. Den er 30 cm, men den koster ligeså meget incl. forsendelse som kæmpe-bamsen.. Jeg kan ikke finde den i 'normal-størrelse' andre steder...:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Der er en her - de kalder den godt nok en engelsk pointer, men ved ikke om den ligner nok? Jagdhund English Pointer sitzend aus Plüsch ca. 27cm.: Amazon.de: Spielzeug Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Jeg køber en del hos Amazon.co.uk og Amazon.de, og der har aldrig været problemer. Hvis man køber fra Amazon.com skal man være opmærksom på at varen kommer fra USA og der derfor kan komme told på. Okay, mente nok at der er flere herinde, som er glade for amazon:-D Tester lige, om jeg ikke kan finde den lille på amazon. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Den her er vist lidt bedre i størrelsen:-D http://www.amazon.co.uk/Russ-Berrie-Yomiko-SHORTHAIRED-POINTER/dp/B003BLQHG6/ref=sr_1_14?ie=UTF8&qid=1342671818&sr=8-14 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Den her er vist lidt bedre i størrelsen:-D Russ Berrie Yomiko 16" Plush GERMAN SHORTHAIRED POINTER Dog: Amazon.co.uk: Toys & Games Den er da også sød :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Var i sommerhus med svigerinden og hendes kæreste igår. Hvor han så pludselig nævner, at det ville da passe perfekt, at der lå en korthåret hønsehund på gulvet derinde i sommerhuset, i pauserne imellem gåturene i naturen. Nu får han og babyen snart en 'hønsehund' de kan ligge på gulvet i sommerhuset:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Der er en her - de kalder den godt nok en engelsk pointer, men ved ikke om den ligner nok? Jagdhund English Pointer sitzend aus Plüsch ca. 27cm.: Amazon.de: Spielzeug Tror, at det bliver denne her, valget falder på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts