Hop til indhold

Bamse til mennesker-der ligner en hund?


Rams
 Share

Recommended Posts

Jeg leder efter en bamse, der ligner en korthåret hønsehund.

Altså ikke sådan fuldkommen look-alike. Men en lille sød bamse-hund, der er korthåret og ligner lidt.

 

Nogle der ved hvor man kan købe sådan en på nettet eller evt. i en butik?

 

Min svigerinde får en lille søn (regner hun med) om snart. Hendes kæreste er jagtmand og drømmer om engang at få en korthåret hønsehund. Dette har han gjort siden han var teenager. Så derfor kunne det være sjovt, at gutterne gav deres 'fætter' sin første bamse og at den lignede faderens drømme hund:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov:

 

Den fra amazon.com er 1 meter høj!!

Tror, at det bliver lidt for sindssygt!!

 

Den anden Umulia linker til, passer noget bedre i størrelsen. Den er 30 cm, men den koster ligeså meget incl. forsendelse som kæmpe-bamsen..:vedikke:

 

Jeg kan ikke finde den i 'normal-størrelse' andre steder...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber en del hos Amazon.co.uk og Amazon.de, og der har aldrig været problemer. Hvis man køber fra Amazon.com skal man være opmærksom på at varen kommer fra USA og der derfor kan komme told på.

 

Okay, mente nok at der er flere herinde, som er glade for amazon:-D

 

Tester lige, om jeg ikke kan finde den lille på amazon.

Link til indlæg
Del på andre sites

Var i sommerhus med svigerinden og hendes kæreste igår. Hvor han så pludselig nævner, at det ville da passe perfekt, at der lå en korthåret hønsehund på gulvet derinde i sommerhuset, i pauserne imellem gåturene i naturen.

Nu får han og babyen snart en 'hønsehund' de kan ligge på gulvet i sommerhuset:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...