Hop til indhold

Av min tunge...


Shii
 Share

Recommended Posts

Det tror jeg i hvertfald Dexter tænker....

 

Jeg var ude og ordne nogle ting i går aftes, og da jeg kom hjem opdagede jeg at svigermor havde besluttet at afrime fryser... Det skal hun jo som sådan have lov til, problemet er bare at hun havde efterladt fryser åben, og Dexter alene i køkkenet...

 

Det betød at det syn jeg mødte IKKE var dejligt... Måske er det fordi jeg fik sådan et chok, men der var blod OVERALT på fryseren! Jeg blev virkelig forskrækket og tænkte HVAD ER DER DOG SKET?!?

 

Dexter kom hen og hilste helt som normalt, men så opdaged ejeg hans tunge... Den var nærmest helt husløs:shock:

 

Jeg blev bare så gal over at de ikke kan tænke selv.. Jeg har haft ringet til dyrlægen som ikke mente der var noget man sådan rigtig kunne gøre, tungen heler super hurtigt og så længe der ikke er tale om at han skal have smertestillende så er der ikke rigtig noget at gøre...

 

De har absolut intet hørt, og de har siddet i rummet lige ved siden af, med åben dør (men børnegitter imellem)... Så de ville jo have hørt hvis han havde pevet eller sådan...

 

Stakkels lille Dexter (Og alligevel får jeg sådan et flashback til filmen Dum Dummere, hvor han får sin tunge fast da de er ude og stå på ski :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Dexter, det må gøre ondt, men han har sikkert haft en fest. Håber du har fået skældt dem ordentligt ud, så de tænker sig om næste gang der skal afrimes fryser. Selv om en tunge heler hurtigt, så gør det da frygteligt ondt, med sådanne forfrysninger... Håber han fik fat i noget virkelig lækkert, når han nu skal lide de næste par dage...

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...