Hop til indhold

Kommende første gangs hunde ejer ?


Gæst RosenSs
 Share

Recommended Posts

Gæst Lykken

Ja nu er du forhåbentlig til udstilling i dag :-D jeg syntes også LØVERNE er dejlige, min datter har en på ca 7mdr, jeg havde også en plan om at få en, men har fundet ud af at mit overskud ikke er stort nok,,,, jeg har som dig en del helbreds problemer,,,, jeg har valgt ikke at få hund, jeg syntes du med de problemer du har ville være godt tjent med en dejlig voksen hund, hvalpe tiden kræver mere end man lige regner med (uanset rase) jeg er glad og TRÆT når jeg har lånt min datters hund DIESEL, og hvis jeg selv havde ham/en hund ville jeg ikke have nok energi til børnebørn og Diesel, det at have hund er noget ganske andet end at have kat, uanset om den er ude eller inde,,, jeg har 2 langhårdede katte og det kræver ikke nær så meget energi at børste dem hver dag som at gå tur med Skønne Diesel, og det er bare dejligt at min datter nu har have, og en pragtfuld græshøj lige om hjørnet, hvor der er plads til mange gå ture:slem: Diesel er en rigtig aktiv dreng.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...