Gæst Malou-jan Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Endelig efter mange intense timer, har min hvalp lært at halse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2012 måske et dumt spørgsmål - men hvorfor er det så vigtigt ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juli 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2012 Fordi det skal de kunne i den klub Vi træner i:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Juli 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2012 er det vel hvis det er en øvelse man har trænet længe på som endelig begynder at fungere... Tillykke med det, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Tillykke - hvordan gjorde du? Husk at holde det ved lige og træne det i forskellige situationer. Min kan have lidt svært ved at give hals på kommando når fx vi bare går tur. Ligesom alle andre kommandoer skal det trænes i under forskellige forhold:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Tak tak Jamen lige pludselig gøgede hund. Så sagde jeg bare giv hals. Så forstod hun det:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 ok - så forstår jeg bedre , havde bare indtryk af at de fleste havde problemer med at vænne deres hunde af med at gø. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 ok - så forstår jeg bedre , havde bare indtryk af at de fleste havde problemer med at vænne deres hunde af med at gø. Egentlig ikke. Jeg synes jeg høre om mange der har problemer med at få hunden til at halse under kommando. Det er også derfor at bide-bringsel er blevet godkendt og bruges af så mange. Men at en hund ikke vil gø på kommando, er jo ikke ensbetydende med at den aldrig gør af sig selv:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Så nu håber jeg det giver pote, når hun skal søge felt:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Tillykke, jeg ville ikke have den fjerneste ide om, hvordan man skulle træne den slags :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Så nu håber jeg det giver pote, når hun skal søge felt:-) Skal den halse i felt? Skal den ikke spportere genstanden? Jeg mente kun at det var ved rundering den skulle halse? Sådan er det ihvertfald i DcH?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Du har helt ret anne1979:-) Jeg er ikke så god til at forklar på skrift Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts