Gæst mou Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Chalie / 1 år (bomldshund )er mega sulten efter han er blevet kasteret hvilket fodder vil i anbefale ??tænker der skal mere fiber til ? Han plejer at få woulfblutt . både hest - fisk og vildt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Er det ikke "bare" en kedelig konsekvens af kastrering, som forekommer hos mange hunde? Det var i hvert fald, hvad jeg fik at vide, da Audrey blev steriliseret. Hun ville blive mere madglad, ville få nemmere ved at tage på og sværere ved at tabe sig. At det så ikke holder stik (endnu i hvert fald), er jo bare vores held... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Måske i kan have glæde af den nye Sterilised fra Royal Canin, som er lavet til kastrerede/steriliserede hunde? Den er i alle størrelses varianter og sikrer en øget mæthedsfornemmelse og færre kalorier:) Hvis ikke, så ville jeg finde et lav energi foder eller endda light, så han kan spise lidt mere uden at blive for tyk:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Måske i kan have glæde af den nye Sterilised fra Royal Canin, som er lavet til kastrerede/steriliserede hunde? Den er i alle størrelses varianter og sikrer en øget mæthedsfornemmelse og færre kalorier:) Hvis ikke, så ville jeg finde et lav energi foder eller endda light, så han kan spise lidt mere uden at blive for tyk:) Jo det er også det dyrlægen anbefaler fra Royal canin..hun foslar også 50 g ca kogte grøntsager med de piller han får nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gitte1976 Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Så ville jeg da helt klart foretrække det sidste. Eller måske supplere med rå gulerødder, hvis din hund kan lide det?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Har I fået tjekket skjoldbruskkirtel funktionen? Jeg synes ofte, at det er den, der er skyld i øget appetit. Det kræver en simpel blodprøve og er let at regulere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Så ville jeg da helt klart foretrække det sidste. Eller måske supplere med rå gulerødder, hvis din hund kan lide det?? Han elsker rå gulerødder - men får tynd mave.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Har I fået tjekket skjoldbruskkirtel funktionen? Jeg synes ofte, at det er den, der er skyld i øget appetit. Det kræver en simpel blodprøve og er let at regulere. Nej .. tak får råd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Hvordan ved man om en hund er sulten? Vores tigger, ja.. Men det får han da ikke mere mad af? Han er kastreret og får bare det han plejer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Hvordan ved man om en hund er sulten? Vores tigger, ja.. Men det får han da ikke mere mad af? Han er kastreret og får bare det han plejer? Godt spørgsmål, men hvis ens hund er desperat sulten skal man nok opdage det. Min Teitur blev også kastreret men blev ikke mere sulten af den grund, blot større interesse for mad og godbidder, men da han så fik binyrebarkhormon indsprøjtning pga sygdom, blev han ekstrem sulten, han var fuldkommen desperat, tog ALT hvad han kunne komme i nærheden af, roede i skraldespande, tog fra bordene osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Godt spørgsmål, men hvis ens hund er desperat sulten skal man nok opdage det. Min Teitur blev også kastreret men blev ikke mere sulten af den grund, blot større interesse for mad og godbidder, men da han så fik binyrebarkhormon indsprøjtning pga sygdom, blev han ekstrem sulten, han var fuldkommen desperat, tog ALT hvad han kunne komme i nærheden af, roede i skraldespande, tog fra bordene osv Ja lige præcis..Vi har selv golden retriver og vandt til''altid' sulten hund - men Charlie er suten på helt anden måde . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts