Hop til indhold

Kasteret han - meget sulten


Gæst mou
 Share

Recommended Posts

Chalie / 1 år (bomldshund )er mega sulten efter han er blevet kasteret hvilket fodder vil i anbefale ??tænker der skal mere fiber til ?

Han plejer at få woulfblutt . både hest - fisk og vildt

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke "bare" en kedelig konsekvens af kastrering, som forekommer hos mange hunde? Det var i hvert fald, hvad jeg fik at vide, da Audrey blev steriliseret. Hun ville blive mere madglad, ville få nemmere ved at tage på og sværere ved at tabe sig. At det så ikke holder stik (endnu i hvert fald), er jo bare vores held...

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske i kan have glæde af den nye Sterilised fra Royal Canin, som er lavet til kastrerede/steriliserede hunde? Den er i alle størrelses varianter og sikrer en øget mæthedsfornemmelse og færre kalorier:)

 

Hvis ikke, så ville jeg finde et lav energi foder eller endda light, så han kan spise lidt mere uden at blive for tyk:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske i kan have glæde af den nye Sterilised fra Royal Canin, som er lavet til kastrerede/steriliserede hunde? Den er i alle størrelses varianter og sikrer en øget mæthedsfornemmelse og færre kalorier:)

 

Hvis ikke, så ville jeg finde et lav energi foder eller endda light, så han kan spise lidt mere uden at blive for tyk:)

 

Jo det er også det dyrlægen anbefaler fra Royal canin..hun foslar også 50 g ca kogte grøntsager med de piller han får nu

Link til indlæg
Del på andre sites

Har I fået tjekket skjoldbruskkirtel funktionen? Jeg synes ofte, at det er den, der er skyld i øget appetit. Det kræver en simpel blodprøve og er let at regulere.

 

Nej .. tak får råd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Hvordan ved man om en hund er sulten?

 

Vores tigger, ja.. Men det får han da ikke mere mad af? Han er kastreret og får bare det han plejer?

 

 

Godt spørgsmål, men hvis ens hund er desperat sulten skal man nok opdage det. Min Teitur blev også kastreret men blev ikke mere sulten af den grund, blot større interesse for mad og godbidder, men da han så fik binyrebarkhormon indsprøjtning pga sygdom, blev han ekstrem sulten, han var fuldkommen desperat, tog ALT hvad han kunne komme i nærheden af, roede i skraldespande, tog fra bordene osv

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt spørgsmål, men hvis ens hund er desperat sulten skal man nok opdage det. Min Teitur blev også kastreret men blev ikke mere sulten af den grund, blot større interesse for mad og godbidder, men da han så fik binyrebarkhormon indsprøjtning pga sygdom, blev han ekstrem sulten, han var fuldkommen desperat, tog ALT hvad han kunne komme i nærheden af, roede i skraldespande, tog fra bordene osv

 

Ja lige præcis..Vi har selv golden retriver og vandt til''altid' sulten hund - men Charlie er suten på helt anden måde .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...