Gæst Stella Skrevet Juli 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Trængte selv lige til noget at grine af, og fandt den her, synes i andre også skal have lidt at grine af HVORDAN MAN FORBEREDER SIG PÅ AT FÅ HVALP I HUSET: 1. Hæld kold æblejuice ud på tæppet, forskellige steder og gå derefter barfodet rundt på det i mørket. 2. Gå med en sok, hvis tåspids er trævlet op gennem en tur i en blender. 3. Umiddelbart efter du er vågnet stiller du dig udenfor i regnen og siger: "Kom nu! Go´hund, skynd dig så, kom nu, tis en tår, go´hund, skynd dig så, gør det nu!!!" 4. Dæk dit bedste sæt tøj med hundehår. Til mørkt tøj skal du bruge lyse hundehår og til lyst tøj mørke hundehår. 5. Put nogle hår i din første kop the/kaffe hver morgen. 6. Leg "grib bolden" med en våd tennisbold. 7. Løb ud i sneen på bare fødder for at lukke havelågen. 8. Vælt en kurv med rent vasketøj og spred tøjet ud over det snavsede gulv. 9. Efterlad dine underbukser i dagligstuen, for der vil hunden alligevel slæbe dem ind (specielt når du har gæster). 10. Skynd dig ud af din lænestol lige før slutningen af dit yndlings tv-program og løb hen til døren, mens du råber: "Nej, nej, gør det udenfor!" Husk! At gå glip af programmets slutning. 11. Smør chokolade budding ud på tæppet om morgenen og lad være med at forsøge at fjerne det, før du kommer hjem fra arbejdet om aftenen. 12. Krads en række huller i benene på dit spisebord med en skruetrækker - de vil under alle omstændigheder blive gnavet i stykker. 13. Tag et varmt lagen direkte ud af tørretumbleren og bind det rundt om dig selv. Det giver samme følelse, som når din hund falder i søvn ovenpå dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Den er bare rigtig sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Haha, den er god. Har lige læst den op for dem jeg sidder med og de var også færdige af grin (alle sammen hundeejere). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Haha... Den med hundehår i kaffekop, tallerken OG den nylavede hønsesalat.. Den er god forberedelse.. Også v voksen hund iøvrigt:rolleyes: Og hvordan flerfarvede hunde mestrer at fælde de lyse hår når man har sorte bukser på, og de mørke når man har de hvide bukser på er en gåde af de helt store.. *G* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Og hvordan flerfarvede hunde mestrer at fælde de lyse hår når man har sorte bukser på, og de mørke når man har de hvide bukser på er en gåde af de helt store.. *G* Ja det har jeg også ofte undret mig over.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 har fundet flere af Zeus' hår der er både hvide og sorte på samme hårstrå.... så de er dælme snu de hunde! Men ja den er skæg den der! Kan huske jeg læste den første gang en uge eller to efter Zeus' var kommet inden for døren og tænkte "jep, det der skulle jeg havde testet" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts