Hop til indhold

Grønt fråde


Aslan
 Share

Recommended Posts

Der skete noget meget mystisk i Ringe by i dag.

 

En helt vildt sød og lækker hvalp var alene hjemme.

 

Denne hvalp er jo såååååååå perfekt, at den aldrig lavede noget forkert :lun:

Når den var alene hjemme, fomodede dens ejere at den bare lå og sov. Hvilket den normalt også gjorde, men ikke i dag.

 

I dag havde den skumle planer, allerede INDEN ejeren tog afsted.

Det hele var planlagt.......det var PLANEN, den plan som hvalpen havde bygget på i laaaaaaaaaang tid, mange måneder.

 

Det var en snu plan, først lod den sine ejere tro at den aldrig gjorde noget forkert, den ødelagde aldrig ting! Da ejerne så var helt trygge ved det hele, og begyndte at være knap så forsigtige med hvad der lå fremme.......det hele var planlagt.....ja så begyndte hvalpen at forbered det hele.

 

Den var snu, den valgte at ligge helt stille i sin (helt nye) kurv. Den tog sin godbid og virkede yderst tilfreds med tilværelsen. Dens ejer nullerede afsted med godt humør, for hendes hvalp var jo så dejlig.

Alt imens ejeren hun nullerde, kom der kæmpe onde hundegrin hjemme fra rækkehuset, den grumme plan var begynd....

Hen på sofabordet og hente delene......

 

Og den endte med et tik og grøn fråde savl ud af munden!

 

Aslan har tygget en overstregnings tuds i stykker og ligget og slikket på tuds dimset inden i.

Så da vi var ude og gå, og aslan begyndte at savle....var det grønt :badr:

 

Da jeg så kigget på kærestens ur, der også lå på madressen da jeg kom hjem.....det dyre dykker ur :roll: var der vidst lige to tænder i :rolleyes:

 

 

Og hvad kan man så sige om Aslan?

Jo han er en dygtig hund, han kedede sig og ville tegne lidt, men det var lidt svært, for han tænder kløede. Så gik tudsen i styukker, og så ville han jo se hvad klokken var og om han kunne nå at rydde op.

Klog hund, dumme ejere :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Yes, jeg vidste ham Aslan var for god til at være sand :banan: :mrgreen: Bare vent og lidt snupper han verdensherredømmet, og så fortryder du at du ikke har "tumlet" ham :shock:

 

 

:nar: :nar: :mrgreen:

 

 

 

Hahhahaha

 

Han er da for god! Han ville jo bare tegne og se hvad klokken var :blink:

 

Jamen han er allerede i fuld gang med at overtage det hele :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Hahhahaha

 

Han er da for god! Han ville jo bare tegne og se hvad klokken var :blink:

 

Jamen han er allerede i fuld gang med at overtage det hele :rolleyes:

 

ja, du skal da ligge noget papir ud til ham næste gang. Han er nok ved at tegne et kort over tyskland...der skal invasionen sikkert begynde. Tyskland først, dernæst...verdenen!

 

...ok, nu går min hjerne lige amok - forestiller mig aslan siddene i kontorstolen helt Dr. Evil...han mangler bare en 'mini me' på armen :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er virkelig en listig fyr ham Aslan. Måske lægge lidt oliefarver og et lærrede eller to fremme næste gang han skal være alene. Tænk hvor han kunne more sig med det, og hvor fint der kunne blive hvis han kom til at male andre steder. :cool::engel:

 

Kom til?

 

Hah, hvis hunde kunne være provokerende....han ville male væggene, men okay, jeg ville nok finde dem sjovere end bare de hvide vægge :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, du skal da ligge noget papir ud til ham næste gang. Han er nok ved at tegne et kort over tyskland...der skal invasionen sikkert begynde. Tyskland først, dernæst...verdenen!

 

...ok, nu går min hjerne lige amok - forestiller mig aslan siddene i kontorstolen helt Dr. Evil...han mangler bare en 'mini me' på armen :shock:

 

 

Hahahaahh, Mr evil passer altså ikke helt på ham endnu - men igen, det kunne jo komme i tagt med overtagelsen!

 

Mjaaaaaa, jeg må overveje om jeg tør at lægge papir til ham :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha! Sådan en avanceret tusch i mange dele har vi også set nogle stykker af herhjemme :blink: De bliver stjålet fra skrivebordet når han kan luske sig til det.

 

Jeg mistænker dem lidt for at være skyld i Peros maveproblemer så hold øje med Aslan - selvom Aslan-mave nok er en del større end Pero-mave:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha! Sådan en avanceret tusch i mange dele har vi også set nogle stykker af herhjemme :blink: De bliver stjålet fra skrivebordet når han kan luske sig til det.

 

Jeg mistænker dem lidt for at være skyld i Peros maveproblemer så hold øje med Aslan - selvom Aslan-mave nok er en del større end Pero-mave:-D

 

 

Måske jeg bare skulle kører ned og handle a38 ind i spandevis :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Afgjort :5up: Så du må ud og købe noget papir og nogle giftfrie tuscher til Aslan så kan kan udvikle sin kreative side til din økonomiske fordel :mrgreen:

 

Ja, det ville ikke være en dårlig ide.

 

Måske vi skulle bruge natur farve blyanter....så kan han selv tygge dem spidse :blink: Min lille geni hund :mrgreen:

 

 

(gruer for om han har ødelagt noget i dag, har flyttet alt fra bordene, men der er jo stadig reolerne)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det ville ikke være en dårlig ide.

 

Måske vi skulle bruge natur farve blyanter....så kan han selv tygge dem spidse :blink: Min lille geni hund :mrgreen:

 

 

(gruer for om han har ødelagt noget i dag, har flyttet alt fra bordene, men der er jo stadig reolerne)

 

Du må lade Aslan selv vælge hvad han arbejder bedst med :mrgreen:

 

Eeej, han har INTET rørt i dag, for så vil det være for nemt for dig at gennemskue hvornår det går galt :mrgreen: :5up: Det skal jo komme som en overraskelse, ellers er det ikke sjovt... Så det bliver først når du er blevet fuldstændig afslappet med at han er alene igen :5up::lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Du må lade Aslan selv vælge hvad han arbejder bedst med :mrgreen:

 

Eeej, han har INTET rørt i dag, for så vil det være for nemt for dig at gennemskue hvornår det går galt :mrgreen: :5up: Det skal jo komme som en overraskelse, ellers er det ikke sjovt... Så det bliver først når du er blevet fuldstændig afslappet med at han er alene igen :5up::lol:

 

:hmm:

 

Nu får vi se...nu får vi se

Link til indlæg
Del på andre sites

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn:

:damn::damn:

:damn:

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

 

SUK, Aslan er blevet besat :megaked: af lucifer :evil::megaked:

 

Her er så et billed UDEN lucifer

Og et MED lucifer

 

 

 

Ringede til dr dyr, skal holde øje med ham, og hvis han begynder at ændre adfærd må vi kører til vagtdyrelæge.

Lad os håbe at Aslan er snu nok til IKKE at have indtaget film og covers.

 

 

DUMME DUMME forældre!

 

 

 

Lige nu ligger han og bobler, tror slet ikke han har sovet :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...