Franziska Skrevet Juli 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2012 Nu Maya jo frisk igen og hun trænger til at have det lidt sjovt - efter langt tid med utrolig lidt hundeleg. Nogen der har lyst til en tur i Hedelandet?? :banan: Jeg kan fra mandag til og med onsdag.. (og jeg bager gerne en kage :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Slet ingen der har tid og lyst til at lege Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Ferie desværre slut.. Ellers ville vi gerne tumle.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Ferie desværre slut.. Ellers ville vi gerne tumle.. Øv bøv... kunne ellers være hyggeligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 kan torsdag og fredag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 kan torsdag og fredag Jeg kan godt vente med at tage til Slagelse til torsdag aften :blink: SÅ har jeg også tid torsdag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Jaaa, og nu snakker vi hedeland i hedehusene ikke? .. - Hvad siger du til formiddag? for har en date hen af eftermiddagen med en fra min mødrergruppe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Jaaa, og nu snakker vi hedeland i hedehusene ikke? .. - Hvad siger du til formiddag? for har en date hen af eftermiddagen med en fra min mødrergruppe Jeps Tip top - det vil vi meget gerne... :banan: hvad tid er formiddag? - kl 11 eller heller før? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Kl 11 er fint .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Kl 11 er fint .. :klap: super.. Så ses vi.. Maya siger at hun glæder sig til at lege med luxen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Og Lux glæder sig til at lege med smukke Maya .. juhuu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Jeg kan tirsdag kl 10 stk? Behøver ingen kage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Missing, TORSDAG! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Missing, TORSDAG! Jo jo, men Buzz kan også tirsdag Det er jo i "baghaven" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Men kan du ikke også torsdag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Maya leger gerne både tirsdag og torsdag.. :blink: Missing: var virkelig overrasket over hvor tæt du bor.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Mayhaps Skal tjekke med mand i morgen om vi har planer, jeg glemmr jo alt...selv nogle bogstaver åbenbart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Maya leger gerne både tirsdag og torsdag.. :blink: Missing: var virkelig overrasket over hvor tæt du bor.. Nå ja du har været her Meget tæt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Bogstaver? - håber du kan torsdag, for så kan du os lige få gyngen med til mindsten :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Bogstaver? - håber du kan torsdag, for så kan du os lige få gyngen med til mindsten :banan: Nå ja og du kan få gynge til Mikkel. Ej jeg håber også Bogstaver....ja jeg manglede et e Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Bytte - bytte gynger :blink: Uuhh det bliver Så hyggeligt.. (for Missing har jo naturligvis tid :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Bytte - bytte gynger :blink: Uuhh det bliver Så hyggeligt.. (for Missing har jo naturligvis tid :blink:) Det er jo det, jeg har Regner ikke med, det er et problem, men skal selvfølgelig lige cleare, så han ikke har damperne alene et eller andet dumt sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts