Retrieveren Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Vi var igår på vorbasse marked. Her stødte vi flere gange ind i et par hunde som virkelig lignede ulve! Det var slet ikke til at tage fejl af - de havde slet ikk det der hund over sig. Har aldrig set en sådan hund før - og de lignede virkelig ulve. Nogen andre som så dem, og evt. ved hvad det er for nogle hunde (eller om det er ulve ) De gik i snor rundt blandt alle andre - det var bare et par alm. "tilskuere" som havde dem med - ligesom alle de andre som havde hunde med. Så de var ligesom hunde, men lignede bare ikke hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Altså der er jo racen Saarloos Wolfhond - Ellers så er der min Maya :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Kan det have været sådan en ulvehybrid? :hmm:Jeg kan ikke huske om de er lovlige i Danmark? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Der er også tjekoslovakisk ulvehund tjekkoslovakisk ulvehund - Google-søgning måske det var sådan noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beouf Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Jeg mener ulvehybrid er fuldt lovlig i DK, men skulle være svære at finde til salg herhjemme, så sådan en kunne det godt ha været. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Mange tak for svar. Ja jeg synes det mest lignede ulvehybrider, men det kunne nu også godt være en af de andre racer. Det var helt sikkert ikke hverken husky eller malamut - jeg ved hvordan de ser ud, men dem her var anderledes. Nå ja, men uanset hvad så tog jeg da ikke helt fejl - ingen af overnævnte racer er jo langt fra ulven tusinde tak for hjælp til at opklare mysteriet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Jeg støder tit på en ulve-lignede race, når vi er på udstilling i Tyskland. Jeg har endnu ikke fundet ud af racen. Men mon ikke jeg lige lurede ved første møde og nærmest rev Cody baglæns i luften :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Vi var også afsted. Synes ikke jeg så nogle hunde der lignede ulve :hmm: Men der var godt nok også mange mennesker, så måske har de bare gemt sig mens vi var i nærheden :blink: Så du den meget tynde hunde-mor? Dansk/svensk lignende hund med meget unge hvalpe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts