Hop til indhold

Hundebid og vaccination?


Gæst MortilKIA
 Share

Recommended Posts

Gæst MortilKIA

Snapshot_20120722_9.jpg

 

Hej.

 

Jeg legede med min hund i går, og i legen kom hun til at bide/nappe mig i armen, og har efterfølgende (kort tid senere) fået det her mærke.

 

Skal jeg have en vaccination eller er det kun hvis der er bit hul?

 

mvh Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du planlægger udenlandsrejse og din stivkrampe er ved at nærme sig de 10 år, skal du tage ind til lægen og få en vaccine. Mere fordi du skal vaccineres hvis du skal til udlandet, og hvis ikke der er nogen grund til at du får vaccinen, skal du selv betale. Derfor opfandt min læge sidste gang et kattekrads:-)

 

Hvis du er dækket ind med stivkrampe, er der ingen grund til at spilde lægens tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MortilKIA

Tak for de gode råd, hun bed ikke hul, men det er min første hund og har ikke rigtig sat mig ind i ALT med hund endnu... Har ikke fået stivkrampevaccination, heldigvis har der ikke været noget, men er det en god ide at få en selvom man ikke er blevet bidt hul i når man har hund? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de gode råd, hun bed ikke hul, men det er min første hund og har ikke rigtig sat mig ind i ALT med hund endnu... Har ikke fået stivkrampevaccination, heldigvis har der ikke været noget, men er det en god ide at få en selvom man ikke er blevet bidt hul i når man har hund? :)

 

Hvis du ikke har en gyldig vaccine, skal du selvfølgelig have en. Om ikke andet, fordi der er så meget andet du kan komme til skade med. Men jo, har man hund, er det er god ide at være sækket ind. De kan jo godt komme til at bide i leg eller kradse. Så afsted til den gode doktor og få et prik:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...